• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 15:31:48 följande:
    No idea! Varför har du bara numren?? Du skulle ju kunna sätta dig och traggla igenom allt på www.marengs.com så kanske du hittar.
    Nordlunds i V-ö!
  • Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 15:37:46 följande:
    Skit oxå. Bästa väninnan åkte därifrån för en timme sen.
    vet att de har livealot, den vita m blå fjärilar o... sen blir jag osäker..
  • Sara Mia

Dagens FoL-fakta. Svårt att få tag på strl 0. i White el. chalk. Jag har ringt Mathilde, båda butikerna, Wink och Pure & Simple så nu får jag bida min tid och hoppas att någon annan tröttnar och lägger ut den på Tradera. Hoppas du läser detta Elma.

Gjorde däremot ett impulsköp på rea (nu igen!) och slog till på en cherry-top 983 i chalk från Ajabaja. Den var som jag misstänkte mycket snyggare i verkligheten. Mönstret är liksom "paisley-aktigt" med marinblå, klarröda och ljusblå färger. Perfekt till OM jeanskjolen, jeans eller shorts. Den är mycket anpassningsbar eftersom man drar åt ett sidenband under bysten efter tycke, smak och storlek. Innan är den ganska bred och vid. Men med det vinröda bandet knutet i en fin rosett blir den hur söt som helst. sedan toppas alltihop med samma sorts vinröda siden band i en liten rosett på vardera axeln.

• Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 15:31:48 följande:
    No idea! Varför har du bara numren?? Du skulle ju kunna sätta dig och traggla igenom allt på www.marengs.com så kanske du hittar.
    mitt shoppingombud ringde o rabblade dem, blev bara förvirrad:) (Kosta outlet)
  • Puffig Pingla
    Sara Mia skrev 2009-07-17 15:42:09 följande:
    Gjorde däremot ett impulsköp på rea (nu igen!) och slog till på en cherry-top 983 i chalk från Ajabaja. Den var som jag misstänkte mycket snyggare i verkligheten. Mönstret är liksom "paisley-aktigt" med marinblå, klarröda och ljusblå färger. Perfekt till OM jeanskjolen, jeans eller shorts. Den är mycket anpassningsbar eftersom man drar åt ett sidenband under bysten efter tycke, smak och storlek. Innan är den ganska bred och vid. Men med det vinröda bandet knutet i en fin rosett blir den hur söt som helst. sedan toppas alltihop med samma sorts vinröda siden band i en liten rosett på vardera axeln.
    Åh, cherry-top som är så söt. Har fundreat på den.........oxå.....
  • Puffig Pingla
    Ullis 10 skrev 2009-07-17 15:43:02 följande:
    mitt shoppingombud ringde o rabblade dem, blev bara förvirrad:) (Kosta outlet)
    Ahaaaa... då finns det ju lite gamla kollektioner där. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh! Vill åka dit. Dumma sura make som inte ville stanna där i söndags. {#lang_emotions_yell}
  • Ullis 10
    Puffig Pingla skrev 2009-07-17 15:48:44 följande:
    Ahaaaa... då finns det ju lite gamla kollektioner där. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh! Vill åka dit. Dumma sura make som inte ville stanna där i söndags.
    Japp! 40% är det på dem!
  • Sara Mia

Vill bara tillägga ang. cherry topp att den inte är mönsterpassad. Det står också på ajabajas hemsida. Där ser den så perfekt ut med en fjäril mitt fram, men det är det inte på min. Den har "flugit iväg" och satt sig på ett annat ställe. Men å andra sidan rynkar sig blusen rätt bra när man drar åt så den skulle nog inte synas så bra som på bilden. I vilket fall som helst så tycker jag att den är fin ändå känner att detta blir en ny liten sommar-favvo....

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna