• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Sara Mia

Fy vad den här tråden är farlig. Nyss klickade jag också hem en vit/blå Bubbles tunic från shirtstory. Lite nervöst var det allt med det tyska språket. Men jag tänkte att om ni andra vågat så vågar väl jag också. Google översätt är kanon! Så imorgon åker jag till fjälls och kopplar av och sedan hoppas jag att det ligger ett paket och väntar när jag kommer hem.

• Duntoffla
    freemind skrev 2009-07-17 17:33:05 följande:
    Det var jag som tipsade :) Jättesnyggt till jeans!
    Så det är dig jag ska skylla på för att du lett mig ner i fördärvet sen?

Nu måste jag bergis köpa nya smalare jeans. Har bara bootcut och det kanske blir för "vippigt" med utsvängt både uppe och nere
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:45:53 följande:
    Så det är dig jag ska skylla på för att du lett mig ner i fördärvet sen? Nu måste jag bergis köpa nya smalare jeans. Har bara bootcut och det kanske blir för "vippigt" med utsvängt både uppe och nere
    Skyll på mig bara... jag kan ta det :)
    Fick du betala frakt?
  • Duntoffla
    Sara Mia skrev 2009-07-17 17:42:37 följande:
    Fy vad den här tråden är farlig. Nyss klickade jag också hem en vit/blå Bubbles tunic från shirtstory. Lite nervöst var det allt med det tyska språket. Men jag tänkte att om ni andra vågat så vågar väl jag också. Google översätt är kanon! Så imorgon åker jag till fjälls och kopplar av och sedan hoppas jag att det ligger ett paket och väntar när jag kommer hem.
    Ja, man borde hålla sig borta från dessa slags trådar. Men det var ett bra val. Tycker att den är superfin. Ska som sagt prova ordentligt när jag duschat av mig solcremen

Najs med paket som väntar när man varit bortrest. jag brukar mest vänta hem barnkläder till min son men nu är det ännu roligare när det är till mig
    freemind skrev 2009-07-17 17:51:42 följande:
    Skyll på mig bara... jag kan ta det :) Fick du betala frakt?
    Nope, det blev ingen frakt. Undrar om de har fraktfritt nu eller om man måste över ngn viss summa? Fast jag köpte ju bara tunikan och inget mer. Farligt om de inte tar frakt...då är det lätt för återfall
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:58:01 följande:
    Ja, man borde hålla sig borta från dessa slags trådar. Men det var ett bra val. Tycker att den är superfin. Ska som sagt prova ordentligt när jag duschat av mig solcremen Najs med paket som väntar när man varit bortrest. jag brukar mest vänta hem barnkläder till min son men nu är det ännu roligare när det är till mig

Nope, det blev ingen frakt. Undrar om de har fraktfritt nu eller om man måste över ngn viss summa? Fast jag köpte ju bara tunikan och inget mer. Farligt om de inte tar frakt...då är det lätt för återfall
    Jag beställde för 180 euro och fick ingen frakt!
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2009-07-17 18:16:14 följande:
    Freemind- min tunika kostade bara 79 Euro
    Oj, det där lät typ som "min tunika kostade faktiskt bara 79 euro, pilutta dig" men jag menade att jag kom inte ens upp över 100 Euro och betalade ändå ingen frakt. Man kan ju hoppas att det är helt fraktfritt {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-07-17 17:41:33 följande:
    jag beställde i tisdags Mabimao- vad beställde du`?
    Jag beställde detta sent natten till tisdag.
    Odd Molly Rib Jersey Tank Sun
    Odd Molly Rib Jersey Tank Blue
    Odd Molly Makeout Blouse Dark Pink
    Odd Molly 4 Continent X-Stitch Dress Bronze
    Nu blir jag orolig. Vaaaaar är mina kläder?
    Fick du avi från posten hem? Eller hur visste du att det kommit? Mail?
  • Mabimao

Glömde.....köpte för 197 euro och ingen frakt.

• Mabimao

Ullis 10 skrev 2009-07-17 16:48:35 följande:

sitter o väntar på min kappa, komsi, komsi... att sambon kommer hem är inte lika viktigt, ha,ha!
    Jag vill ha en sådan i 4:a!!!!!!!!
    Har provat powder men tyckte den var för ljus för barn fingrar och sån´t. Plus att den grå känns mer ok för hösten......
    Vill ha!!!!!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna