• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Ullis 10
    alias skrev 2009-07-18 10:06:55 följande:
    Freemind och Ullis - ni har gjort ett kap! Jag har en Spring Coat, ÄLSKAR den, den är ett av mina finaste och käraste OM-plagg.Den blir bara finare och finare ju mer man använder den, så där lyxigt mjuk och skön - och fodret är underbart.Ett kanonköp, alltså!!!
    :) är det den grå? Inte min färg eg, men som innan sagt - praktisk! Känns otroligt skön i materialet!
  • Stargirl

Ngn mer som har en Helena loves Terry klänning? Har precis lagt upp en bild i Bloggen. Det är en klar favorit när det är varmt! Kan rekomenderas!

• Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-18 10:44:24 följande:
    Ngn mer som har en Helena loves Terry klänning? Har precis lagt upp en bild i Bloggen. Det är en klar favorit när det är varmt! Kan rekomenderas!
    Ser superskön ut. Men är nog gjord för någon med liiiiiiiiiiiite mindre byst än jag. Önskar att jag kunde ha den och kunde jag det så vill jag ha den blå. *önska, önska, önska*
  • pumbalumba

Ni som säljer på Tradera i strlk 4 får gärna inboxa mig ert alias. Hoppas jag får skriva det.

• Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 11:13:53 följande:
    Ser superskön ut. Men är nog gjord för någon med liiiiiiiiiiiite mindre byst än jag. Önskar att jag kunde ha den och kunde jag det så vill jag ha den blå. *önska, önska, önska*
    Jag kab tänka mig att denna inte är gjort för storbystade. Men har du sett hur den ser ut baktill? Det är som ett band för att dölja BH banden. Super fiffigt!
  • Puffig Pingla
    Stargirl skrev 2009-07-18 11:39:36 följande:
    Jag kab tänka mig att denna inte är gjort för storbystade. Men har du sett hur den ser ut baktill? Det är som ett band för att dölja BH banden. Super fiffigt!
    Jag har faktiskt provat den och blev tokdeprimerad. Den är så fin på smalisar men jag såg mer ut som en blommig Barbapappa så jag la ner det projektet.

Jag får nöja mig med att knata omkring i min underklänning idag i stället.
  • Stargirl
    Puffig Pingla skrev 2009-07-18 11:53:56 följande:
    Jag har faktiskt provat den och blev tokdeprimerad. Den är så fin på smalisar men jag såg mer ut som en blommig Barbapappa så jag la ner det projektet.Jag får nöja mig med att knata omkring i min underklänning idag i stället.
    Jag förstår. Alla lagg passar inte alla former helt enkelt! Jättefin outfit!
  • pumbalumba

Äntligen har jag hittat en Grandma's som jag klickat hem. Väntar nu med spänning på den.
    Nu är det bara en Crochet som är ett absolut måste ja och så lite annat så klart. Tittade ju in på OM hemsida och insåg att det finns på tok för mycket jag gillar. Hur ska det inte bli när hela höstkollektionen kommer Det får bli nedragningar på barnens klädkonto och till att sälja av deras urväxta kläder.

• Puffig Pingla
    pumbalumba skrev 2009-07-18 12:21:11 följande:
    Äntligen har jag hittat en Grandma's som jag klickat hem. Väntar nu med spänning på den. Nu är det bara en Crochet som är ett absolut måste ja och så lite annat så klart. Tittade ju in på OM hemsida och insåg att det finns på tok för mycket jag gillar. Hur ska det inte bli när hela höstkollektionen kommer Det får bli nedragningar på barnens klädkonto och till att sälja av deras urväxta kläder.
    Grattis. Vilken färg blev det?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna