• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-06 11:30:41 följande:
    Ohhh jag vill också ha rea!! Var hittar ni denna rean ngnstans? Stockholm eller? Här i Jönköping hade dom knappt ingenting på rean. Lite klänninger från förra året men inget roligt alls! Men tror du inte du får igen pengarna på T i värsta fall? Nog många som vill ha men som inte vågat köpa pga osäkra på mått osv. Du kan ju prova, passar de ej så lägg ut med bra måttbeskrivning.. Fast kan ju bli en dyr affär också.. Svårt..
    Jag var på rean i Odd MOlly butiken i Sthlm igår. Men jeansen finns på Shirtstory i rätt storlekar. Åh, vad svårt. Tror iofs att man får igen på T i höst.
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-08-06 11:45:55 följande:
    Jag var på rean i Odd MOlly butiken i Sthlm igår. Men jeansen finns på Shirtstory i rätt storlekar. Åh, vad svårt. Tror iofs att man får igen på T i höst.
    Ja jag tror faktiskt det med. Men rent spontant känns det ju inte som de lär vara jättestora i strlk..? Ohhh kan knappt vänta längre nu! Vill ha mina nya mollisar nuuuu!

CU girls.. Nu skall det sorteras kläder till T som kan betala för kalaset
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Stargirl
    Duntoffla skrev 2009-08-06 11:12:56 följande:
    Hmm superpleated har molly-pengar men ingen juvel och lovefirst tunic har inga pengar alls och båda står det "ldt ed jewlette" i
    Aaah, då får ngn annan svara....vet tyvärr inte.
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-06 11:48:14 följande:
    Ja jag tror faktiskt det med. Men rent spontant känns det ju inte som de lär vara jättestora i strlk..? Ohhh kan knappt vänta längre nu! Vill ha mina nya mollisar nuuuu! CU girls.. Nu skall det sorteras kläder till T som kan betala för kalaset
    Och jag ska ta hand om Noel som precis vaknade efter sin långa tupplur.

CU
  • Bambiblogg
    Stargirl skrev 2009-08-06 11:50:37 följande:
    Aaah, då får ngn annan svara....vet tyvärr inte.
    Är det inte att de tillhör sommarkollektionen, där de flesta har dessa "jewels"... men inte alla?
  • freemind
    Duntoffla skrev 2009-08-06 11:58:24 följande:
    Och jag ska ta hand om Noel som precis vaknade efter sin långa tupplur.CU
    jag har inboxat dig
  • elma

jag fick hem min berry dress idag, den är ju helt underbar, men jag vet inte när jag ska använda den.....får kanske bli tradera för den om jag kan skiljas från den....

• Stargirl

Nu alla mollyholics...hjälp mig att göra en översikt över alla kollektionerna.
    Kan ni inte skicka mig mail med foton (irl) på de olika loggorna från de olika kollektionerna.

In odd we trust - Våren 06

Break Free - Sommaren 06

Vive la Difference - Hösten 06

Dig the big Shiver - Vintern 06

The art of non sense - Våren 07

Burn baby Burn - Sommaren 07

Living Tenfold - Hösten 07

Hands of a Lover - Vintern 07

Amore Spare Integras - Våren 08 (har)

Soverign - Sommaren 08 (har)
    .

Maestress selectif - Hösten 08 (har)

Flow Feathers - Winter 08 (har)

Vad heter våren 09, sommaren 09 och fall 09 kollektionerna ngn som vet?
    Så fort jag har alla loggor gör jag en översikt. Som man kan ha i TS sedan.

• One

Våren 09- colore superiore

Sommar- 09 ltd ed jewlette

hösten -09: min gissning är att den kommer att heta något med "heart" Det följer som en röd tråd genom pre-fall ...men vi får väl se.

Blää, fick just brevet om kallelse till jobbet igen! Urrrk. Känner inte för att börja i ekorrhjulet igen. Jobbet i sig: helt ok: men alldeles för stressigt. Mådde så dåligt förra året, orkar inte ett så stressigt år till...vad gör man?
    Jag är inte återhämtad än känner jag, trots långledigt. Minsta lilla stress så blir jag tokig. Kan sitta i soffan och bara stirra rakt ut, trots att det finns mycket att göra....Vad gör man åt sådant?? Någon som vet??

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna