• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • freemind
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 17:53:07 följande:
    Vad trist. Jag var ganska snabb att anmäla mig. Tror det var samma dag jag fick platinumnews eller vad det nu heter.... Men det finns fortfarande chans att komma med
    Ja... jag var lite trög där
    Men jag hoppas på att några lämnar återbud.
  • Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:54:27 följande:
    Ja... jag var lite trög där Men jag hoppas på att några lämnar återbud.
    Det hade jag med varit.. det var min make som uppmärksamade
  • Sara Mia
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 17:31:16 följande:
    Ska någon köpa lovely knit fall 09? Är så sugen på almost black
    Jag ska köpa en cherry. Har bokat upp mig på en i min lokala butik, så de ringer när den kommer.
  • Ugglan71

Sara Mia skrev 2009-08-11 18:18:54 följande:

Jag ska köpa en cherry. Har bokat upp mig på en i min lokala butik, så de ringer när den kommer.
    Den är fin... Jag har inte riktigt bestämt mig.. Har lovat min man att jag bara ska köpa onceinalifetime coat... Hm kommer aldrig kunna hålla det...
  • gambia90
    Bina skrev 2009-08-11 19:35:24 följande:
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu..www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M...kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Fy fasen, läskigt!
  • Mamma till N o N

Jaha..... Då har jag köpt en fake tunika på Tradera. Är sååååååå ledsen......

Det fattas korsstygn och den är helt annorlunda i sömmarna mot den äkta 390:an.... Ska försöka ta lite bilder som jag kan lägga in på min sida om en liten stund.

Till er som har en äkta 390 4 Continent x-stitch, hur ser mynten på ärmarna ut? Mina har fjärilar och "Love you" med blommor.....

• Duntoffla
    God kväll!

Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Förstår det Jäkla trista människor det finns.
    Jag var själv nära att ta den på köp nu men blev så osäker på storleken och det var ju tur. {#lang_emotions_undecided}  Jag antar att man polisanmäler. Har inte Tradera något info om det?
  • pumbalumba
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu.. www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M... kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Så trist Bina. Usch, vilka hemska människor det finns.
    Har du betalt och allt? Fått hem en kopia?
  • Sara Mia
    Jag är så ledsen.. jag är lurad... jag vet inte hur jag går vidare nu..www.tradera.com/Ny-klanning-fran-market-Odd-M...kolla omdömena.. Anledningen till att jag mitt pucko vågade handla var att det var bild i samma miljö som en jag tidigare handlat av på samma ort. Jag trodde såklart att det var dottern i familjen som reggat sig.
    Jag är så ledsen för din skull! Det är ju den typen av egna bilder som gör att man vill kunna lita på folk och alla ska ju sälja sitt första plagg någon gång. Nä, fy F*N för sådana usla människor. Nu får vi verkligen fortsätta kolla upp och tipsa varandra om såväl pålitliga som opålitliga säljare. Hoppas Tradera har möjlighet att spåra IP-adress eller liknande. Du polisanmäler väl?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna