• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 13:25:03 följande:
    Ja det är nog en bra ide. De har massor av trevliga erbjudande... Du fårväl ringa och höra om det finns platser kvar... skynda
    Det ska jag!
  • Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 13:14:34 följande:
    Jippi, jag ska på Odd Molly party i nästa vecka i deras butik på Humlegårdsgatan.... trodde inte att det fanns platser kvar (en förmån via mitt amexkort(platinum)) fick mail för en stund sedan. De kommer att bjudas på champagne och höstkollektionen kommer att visas upp och folk från CSC (de som gjort hudvårdsprodukterna)... Ska bli så skoj att jag inte kan vänta. OM grundare kommer vara där med. Skoj skoj skoj!!!
    Gud vad kul!

Lite annat skvaller från mig... Jag fick veta för några år sedan att man är släkt  släkten med ljuvliga Odd molly-Helena C... Trodde jag väl aldrig. Min fars bror är gift med hennes halvsyster. Detta framkom när han dog. Ingen av systrarna levde med honom.
  • One

Ok. betyder det att kollektionen inte släpps förrän nästa vecka? Har hört att en del andra släpper den på ons-tors-fre....denna vecka...(bara för att jag ska resa bort grr)

Ingen som sett noblesse hood coat ngnstans och som framförallt vet vad den kommer att kosta? Fattar egentligen inte att priserna inte kan ligga på OM´s hemsida, alla åf har ju samma priser så det verkar heller inte som om de "får " ta något annat...(hm..är inte ca-priser eller rekommenderade priser förbjudet i svensk lag? Det är ju inte så lite konkurrenshämmande..)

• freemind
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 13:14:34 följande:
    Jippi, jag ska på Odd Molly party i nästa vecka i deras butik på Humlegårdsgatan.... trodde inte att det fanns platser kvar (en förmån via mitt amexkort(platinum)) fick mail för en stund sedan. De kommer att bjudas på champagne och höstkollektionen kommer att visas upp och folk från CSC (de som gjort hudvårdsprodukterna)... Ska bli så skoj att jag inte kan vänta. OM grundare kommer vara där med. Skoj skoj skoj!!!
    Hade du anmält dig tidigare och stod på väntelista?
  • Ugglan71

Ska någon köpa lovely knit fall 09? Är så sugen på almost black

• Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:16:52 följande:
    Hade du anmält dig tidigare och stod på väntelista?
    Jag visste inte om jag kommit med ... Men så kom bekräftelsen idag. Så det är super.
  • Stargirl
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 17:31:16 följande:
    Ska någon köpa lovely knit fall 09? Är så sugen på almost black
    Nope, gillar inte ull.
  • freemind
    Ugglan71 skrev 2009-08-11 17:34:47 följande:
    Jag visste inte om jag kommit med ... Men så kom bekräftelsen idag. Så det är super.
    När jag anmälde mig (2:e juni) hamnade jag på väntelista
    Vad kul du ska ha det
  • freemind
    One skrev 2009-08-11 15:46:19 följande:
    Ok. betyder det att kollektionen inte släpps förrän nästa vecka? Har hört att en del andra släpper den på ons-tors-fre....denna vecka...(bara för att jag ska resa bort grr)Ingen som sett noblesse hood coat ngnstans och som framförallt vet vad den kommer att kosta? Fattar egentligen inte att priserna inte kan ligga på OM´s hemsida, alla åf har ju samma priser så det verkar heller inte som om de "får " ta något annat...(hm..är inte ca-priser eller rekommenderade priser förbjudet i svensk lag? Det är ju inte så lite konkurrenshämmande..)
    Här:
    butikcha.dk/catalog/product_info.php&products_id=2105
  • Ugglan71
    freemind skrev 2009-08-11 17:42:45 följande:
    När jag anmälde mig (2:e juni) hamnade jag på väntelista Vad kul du ska ha det
    Vad trist. Jag var ganska snabb att anmäla mig. Tror det var samma dag jag fick platinumnews eller vad det nu heter.... Men det finns fortfarande chans att komma med
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna