• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • Stargirl
    elma skrev 2009-08-13 16:52:10 följande:
    stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....
    Tack! De har så dyr frakt....60 kr. Så inväntar vad Ajabaja får in....annars köper jag den från OM butiken nästa gång jag har vägarna förbi.
  • Duntoffla
    elma skrev 2009-08-13 07:46:23 följande:
    Duntoffla: angående linne med spets nertill; Lindex hade några på rean, finns det roa kvar i deras outlet på internet, sedan har NOA NOA jättesöta med genombruten spets med 70% rabatt nu, jag har köpt några sådana, titta i mitt galleri. Noa Noa hade äve sådan med bredare spets, men inte i min storlek....
    Ah, de var ju fina. Har du köpt på nätet eller i butik?
  • NewYorker

Jag har shoppat loss rejält i Odd Molly-butiken idag, härligt! Kläderna är ännu finare IRL än på bild.
    Och som vanligt hittade jag nya älsklingar, såna som jag inte direkt suktat efter på bild ...

Det var så underbart att bara få välja och vraka - allting fanns ju, i alla storlekar och färger!

Mest kär är jag i #016 check me blouse, den är helt ljuvlig!!!

Jag rekommenderar varmt ett besök ...

• Duntoffla
    alias skrev 2009-08-13 17:55:14 följande:
    Jag har shoppat loss rejält i Odd Molly-butiken idag, härligt! Kläderna är ännu finare IRL än på bild. Och som vanligt hittade jag nya älsklingar, såna som jag inte direkt suktat efter på bild ... Det var så underbart att bara få välja och vraka - allting fanns ju, i alla storlekar och färger! Mest kär är jag i #016 check me blouse, den är helt ljuvlig!!! Jag rekommenderar varmt ett besök ...
    Åh vad roligt! Förstår att det måste varit en härlig känsla!

Vilken är det? Hittade inte numret på OM´s hemsida. Antar att den är liknande Check me tunic fast i blusmodell?
  • NewYorker
    Duntoffla skrev 2009-08-13 18:08:10 följande:
    Åh vad roligt! Förstår att det måste varit en härlig känsla!Vilken är det? Hittade inte numret på OM´s hemsida. Antar att den är liknande Check me tunic fast i blusmodell?
    Det är den i andra raden uppifrån, på MilkandHoneys sida, finns i rosa och blått, jag köpte rosa ... Väldigt figursmickrande och kvinnlig i modellen.

En anna favvis, som jag inte köpte, är klänningen i plysch. Den fanns i rosa och svart (ser att MoH har den i blått). Den funkar nog tyvärr inte på mitt jobb, lite för mycket myspys, men ÅÅÅÅH vad jag vill ha den!

Funderar ...
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-13 18:14:07 följande:
    Det är den i andra raden uppifrån, på MilkandHoneys sida, finns i rosa och blått, jag köpte rosa ... Väldigt figursmickrande och kvinnlig i modellen.En anna favvis, som jag inte köpte, är klänningen i plysch. Den fanns i rosa och svart (ser att MoH har den i blått). Den funkar nog tyvärr inte på mitt jobb, lite för mycket myspys, men ÅÅÅÅH vad jag vill ha den!Funderar ...
    Men den har jag tänkt att köpa för att ha hemma. Inte på jobbet
  • NewYorker
    Stargirl skrev 2009-08-13 18:15:35 följande:
    Men den har jag tänkt att köpa för att ha hemma. Inte på jobbet
    Ja, det blir väl så - jag bara känner att jag måste ha den ...
  • Duntoffla
    alias skrev 2009-08-13 18:14:07 följande:
    Det är den i andra raden uppifrån, på MilkandHoneys sida, finns i rosa och blått, jag köpte rosa ... Väldigt figursmickrande och kvinnlig i modellen. En anna favvis, som jag inte köpte, är klänningen i plysch. Den fanns i rosa och svart (ser att MoH har den i blått). Den funkar nog tyvärr inte på mitt jobb, lite för mycket myspys, men ÅÅÅÅH vad jag vill ha den! Funderar ...
    Jättefin! Kan tänka mig att den är snygg på. Jag är sugen på den blå Check me out tunikan. Är ju lite liknande.

KLänningen ser mysig ut men inte ens på mitt jobb skulle det nog funka att gå i plysch om dagarna.

Vad köpte du mer? Du får visa i BT sen
  • NewYorker
    Duntoffla skrev 2009-08-13 18:17:19 följande:
    Jättefin! Kan tänka mig att den är snygg på. Jag är sugen på den blå Check me out tunikan. Är ju lite liknande.KLänningen ser mysig ut men inte ens på mitt jobb skulle det nog funka att gå i plysch om dagarna.Vad köpte du mer? Du får visa i BT sen
    Jag har inte plus så jag kan inte lägga in bilder, men jag köpte

#327 light cotton embroidered i cherry
    #889 lovelove tanks, en i vitt och en i almost black
    #890 good vee tee i blossom (som cherry)
    #016 check me blouse i rose
    #021 T88 button down i rose
    #022 T88 smock i vitt

Linnena/tanksen blev jag helt kär i, de är ganska långa, vilket jag gillar.
    Och t-shirten (vee tee) -r i lite kraftigare bomull än vinterns t-shirts, det gillar jag.
    Och så, ja T88 smock och T88 button down, säger bara wow.
    Och 327an var ju liksom given ...
  • Stargirl
    alias skrev 2009-08-13 18:22:17 följande:
    Jag har inte plus så jag kan inte lägga in bilder, men jag köpte#327 light cotton embroidered i cherry#889 lovelove tanks, en i vitt och en i almost black#890 good vee tee i blossom (som cherry)#016 check me blouse i rose #021 T88 button down i rose#022 T88 smock i vittLinnena/tanksen blev jag helt kär i, de är ganska långa, vilket jag gillar. Och t-shirten (vee tee) -r i lite kraftigare bomull än vinterns t-shirts, det gillar jag.Och så, ja T88 smock och T88 button down, säger bara wow.Och 327an var ju liksom given ...
    Weeee......jag velade mellan en ny väska eller massor av nya OM....men väskan vann. Denna gången
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna