• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • NewYorker

Hur kan det komma sig att man kan shoppa Odd Molly Fall 2009 i danska, engelska, tyska och amerikanska webshoppar, och tom har kunnat förboka från en del - medan vi i Sverige bara sitter och väntar, och väntar ...

Jag har surfat runt en del och hittar massor att köpa ur hösten 2009 - i andra länder. Även om det är ganska biligt att handla från USA just nu är det ju ändå lite omständigt, så jag vill helst undvika det.

VARFÖR uppdaterar ingen annan med fall 2009?! Country Dreams har ju varit på G, vad hände?

Fast, jag har å andra sidan bestämt mig för att vara på Humlegårdsgatan kl 11 imorgon bitti, sharp.
    Kan inte vänta längre!!!

Har någon stockholmare rekat läget på NK, Åhléns eller Mathildes? Igår fanns ingenting nytt där, bara pre-fall och rea-rester ...

• Innerjoin
    malinoski skrev 2009-08-12 16:57:20 följande:
    Jag har lyckats få en ny hang-up från sommarkollektionen (ja, vissa vaknar sent..). Det är en robe i färgen blush. Vet att färgen har diskuterats här tidigare, men jag tycker den är riktigt fin! Min fråga till er som har en robe är bara, när använder ni den? Är ni nöjda? Vet inte om jag kommer att använda den utanför stranden, men den är ju SÅ fin!! Hjälp?
    Jag använder min som typ kofta över en T-shirt till jeans. Fått många positiva kommentarer att den är snygg (har en turkos)
  • pumbalumba
    malinoski skrev 2009-08-12 19:03:51 följande:
    de hade ganska många Berry kvar och tror mig allt se strl 4 också. Men har du provat den? Jag fick nämligen gå ner en storlek, tyckte den var stor! Vet inte om de skickar, men kan vara värt att ringa och fråga! Lycka till!
    Okej. tack!
  • MinSeth
    jompa skrev 2009-08-12 20:04:46 följande:
    Tack för hjälpen. Jag tror nog att de är äkta men som nu i detta träsket är det så klart svårt att veta. Den gröna var ju tyvärr lite trån i ärmarna så den fick vandra vidare, så synd för det är min färg.
    Pling i inboxen!
  • jompa
    MinSeth skrev 2009-08-12 20:59:10 följande:
    Pling i inboxen!
    Pling tillbax.
  • Tabby
    alias skrev 2009-08-12 20:40:06 följande:
    Hur kan det komma sig att man kan shoppa Odd Molly Fall 2009 i danska, engelska, tyska och amerikanska webshoppar, och tom har kunnat förboka från en del - medan vi i Sverige bara sitter och väntar, och väntar ...Jag har surfat runt en del och hittar massor att köpa ur hösten 2009 - i andra länder. Även om det är ganska biligt att handla från USA just nu är det ju ändå lite omständigt, så jag vill helst undvika det.VARFÖR uppdaterar ingen annan med fall 2009?! Country Dreams har ju varit på G, vad hände?Fast, jag har å andra sidan bestämt mig för att vara på Humlegårdsgatan kl 11 imorgon bitti, sharp.Kan inte vänta längre!!!Har någon stockholmare rekat läget på NK, Åhléns eller Mathildes? Igår fanns ingenting nytt där, bara pre-fall och rea-rester ...
    Vilka webshopar finns det i USA förutom de allra vanligaste som kommer fram via goggle?
  • elma

NewYorker: Ja visst är det trist och med tanke på att Odd Molly är svenskt känns det lite sunkigare än om det var ett märke från nåt annat land....men vad är det man säger "den som väntar å något gott...."

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna