• Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

*~Två blåbär och ett lingon~*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-28 15:48
    Det är flera i tråden som haft problem med www.country-dreams.se uteblivna leveranser och inga svar på mail. Så höjer ett varningens finger för dem som vill beställa därifrån.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-12 15:24
    BILDTRÅD för oss Odd Molly lovers

www.familjeliv.se/Forum-5-73/m44765570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 11:34
    oddmolly.com/press/selection-of-photos

Lite bilder på nyheter.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 16:50
    Har börjat blogga om mina Odd Molly outfits....

minmolly.bloggagratis.se/

Helt ny i bloggandet så vi får se hur det går.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-01 10:23
    NY BLOGG NY BLOGG....

minmolly.se/

Hoppas ni hittar hit istället!!!
  • Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna
  • HardcoreHunny

Någon som vet var jag kan finna en Lovely Knit ifrån våren-09, färg lila med rosa knyt, i strl 3?!!!
    Ny som begagnad, bara den e i fint skick!{#lang_emotions_sunny}
    Har ju en nyköpt i srl 4 som e förstor för mig...{#lang_emotions_cry}

• Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-08-13 14:06:10 följande:
    Hej! Den klänningen har jag, och den är liten i storlek. Har du 3 normalt behöver du 4 i denna. Den är slut i de större storlekarna i alla svenska webshops jag sett. Kanske går den att hitta på någon utländsk shop. Har även sett den på T, fast då till överpris.Lycka till och hoppas du hittar den! (Man brukar lyckas till slut )
    Vet förresten inte om den kan tänkas finnas kvar i någon fysisk butik. (Jag bor f.n ute på vischan och har bara koll på webshopsen)
    Kanske någon av Stockholmsbrudarna här i tråden vet om den finns i nån av de större butikerna borta i Fjollträsk ?
  • freemind
    Mrs skrev 2009-08-13 13:25:37 följande:
    Hej :)Får man fråga här, tänkte lite att ni ju säkert vet.........Jag handlar något enstaka Odd molly plagg i bland när plånboken tillåter, liiitesent så har jag nu blivit kär i denna :oddmolly.com/collections/fall09&page...#1Verkar helt slut ?? I alla fall i en 4:a ?? *snyft*Står även att den är liten i storleken, någon i storlek 42 som provat och brukar ha en 3:a i annat ? Kanske går det inte ens att ha en 4:a även om det skulle finnas ?Hoppas lite för jag lär ju inte hitta nån.....;)Gillar inte de andra färgerna eller mönstrena lika mycket, bara denna....*drömmer*.Hoppas det är ok att fråga och att nån kan svara ? Tack på förhand :)
    Här är måtten:
    Storlek 3 byst: 92cm längd: 85cm
    Storlek 4 byst: 98cm längd: 90cm

Hittade på www.redheofsweden.se
  • Mrs

Freemind, tack för måtten, då inser jag ju snabbt att jag inte ens ryms i en 4:a..:(
    Eller ja, mina bröst gör det inte.............*suck*

Tack för alla svar i alla fall!

• Sara Mia
    MinSeth skrev 2009-08-13 12:40:34 följande:
    www.redheofsweden.se har lite nyheter. Men vad är nu detta, inga 0:or?
    Jag såg samma sak, men jag chansar i alla fall på en strl 1 och skickar tillbaka om den inte blir bra. Jag hittade en Frilled longsleeve i almost black som jag tror blir ett "piffigt" vardagsplagg till mina stuprörsjeans och stövlar. Det känns ju som om en del plagg ska vara lite mer oversize just nu, så jag chansar på att en 1:a i denna funkar. Den kanske krymper lite också.
  • Stargirl
    Picture 1873

Roben är på igen....jag kommer att ha den på mig varje dag. Den slår munkjackorna med hästlängder. Det blir garanterat en i velour till vintern. Men ni kommer att se denna som dagens varje helg. (för er som kikar in i min blogg) så hojta till när ni tröttnar eller när ni ser roben i velour hos ngn webbis om jag inte ser dem först
  • elma

stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....

är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....

• Kajsan

Nä nu är en makeout blouse i brunt beställd.
    den ser underbar ut!

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Ugglan71
    elma skrev 2009-08-13 16:52:10 följande:
    stargirl: såg att milk&honey hade en velourklänning /robe....är det någon som vet om det finns kvar någon Ignorance dress i blush i Odd Molly butiken. Såg den här idag på stan på en tjej och jag blev förälskad....jag har hittat den på en huset-shop.com men frakten är så dyr....
    Nej det fanns inte kvar. Min syster letade efter den och den fanns inte då
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna