Skorpan08 skrev 2009-05-25 20:19:27 följande:
I morgon firar jag och maken 2-årig bröllopsdag. Först ska han jobba lite sen drar vi till Sörping och äter glass innan vi hämtar Elin på dagis. Myyys på tumanhand.I morgonkväll har jag en överaskning åt maken, hihi. Mera mys på tumanhand. Bra med stora barn som kan vara barnvakt åt Elin!
då får ni ha en riktigt trevlig bröllopsdag
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 20:19:33 följande:
På mig stirrar många oxå när vi är iväg med barnen o antagligen för att jag ser ung ut. Jag är "bara" 26 o har två barn, men många säger ju att jag ser yngre ut så det kanske är därför. Hörde en gång två tanter som diskuterade mig, de pratade högt för att jag skulle höra, de undrade varför man skaffade barn innan man fyllt 20 år o varför man har två barn vid så ung ålder, då var jag ändå 25 år. Så jag gick fram till dem o sa "vill ni se mitt leg, jag är långt över 20"
haha,jag tycker du ser ut som 25.här är det ungefär likadant,de flesta tror att jag är runt 20 år*suck*har snäst av flera busschafförer som inte fattade att jag skulle ha vuxenbiljett på bussen,de skulle promt ge mig ungdomsbiljett
Skorpan08 skrev 2009-05-25 20:22:27 följande:
Jag var bara 24 skulle fylla 25 när jag fick mitt 3:e barn.
helt lagom ålder.när jag fick tredje barnet så var jag 29 år.en kompis till mig hade 4 barn som 24 åring.tror hon tom hade en pappa till varje barn.
hoppas alla har haft en bra dag.denna dag har gått superfort.imorgon ska jag följa med tösen till skolan igen då 6 åringarna ska få äta i skolan mm