Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-07-27 16:17:39 följande:
    Ladda upp bilderna på www.fujidirekt.se, det går på någon dag och just nu får man 100 bilder gratis!
    nemen, det borde jag kolla då :D
  • LillaLilli

jag har träning till 1155. annars hade jag kommit.

jag tror jag är inne i ett träningsstadie nu :D känns najs änsålänge!

• LillaLilli

bara så ni vet! jag har inte snusat på ungefär en månad!! inte min karl heller. hur duktiga är inte vi då!?

• LillaLilli
    SmileyMalin skrev 2009-07-30 17:32:18 följande:
    Ska aldrig mer i hela mitt liv tälta som gravid....Stor mage och foglossningar passar inget bra ihop med trång sovsäck och tunnt liggunderlag..... ajajaj!Men i övrigt har vi haft det supermysigt Hittade en perfekt liten ö med en mysig liten glänta att slå läger i. Flera fina ställen för Nellie att gå i vattnen på, så hon hann bada minst 5-6 gånger under gårdagen Hundarna kunde springa fritt på ön och vi lagade mat över öppen eld!Sedan tog vi några små utflykter med kanoten under dagen.Igentligen hade vi tänkt åka idag till imorgon.... men med tanke på hur vädret ser ut för tillfället är jag väldigt glad att vi flyttade fram en dag
    ojoj låter jobbigt, men ändåå himla mysigt :D ni ska vara mycket glada att ni inte tog idag... det mullrar ju som bara den och är väldigt mörkt..
  • LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-07-30 20:59:08 följande:
    BRA! Massor med beröm till er!  Det är svårt att sluta med något man är beroende av.
    :) tack tack. Känns najs.
    Jag va aldrig så jätteberoende av det, tyckte det bara va gott. Men min karl va beroende rejält, hade väl snusat i säkert i 10 år. Så för min del va det mest vanan det va svårt att bli av med, inte just snuset. Han har haft det svårare! Men han är såå duktig!! Han slutade röka när han flyttade ihop med mig med. najs. hehe.
  • LillaLilli
    SmileyMalin skrev 2009-07-30 22:24:02 följande:
    vi hade världens dunderblixtar precis utanför tomten nu i eftermidags... och spöregn! Då var jag rätt glad över att inte sitta i ett tält en månad är ju kanon! Min sambo har nog "slutat" säkert 20 gånger sen vi blev ihop... det går inte så bra för honom
    ja det kan jag tänka att ni hade. Det späregnade massa massa här med, men jag såg ingen blixt, bara hörde muller. Högt och mycket. Så förstår att du va glad att inte vara i tältet :)

En månad känns bra. Jag har börjat med nya goda vanor istället ^^
    heheh ja det är nog lätt att "sluta" för att sen börja igen... Men är man inte helt säker på att man vill sluta så går det nog aldrig.
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-07-31 08:46:38 följande:
    Ni är jätteduktiga!Vad bra att ni är två också och kan peppa och motivera varandra!
    hihi ^^ tack tack! ja det är bra tror jag! annars blir det lätt att man tänker att "det spelar ju ingen roll om jag snusar eller inte" men nu vill man ju inte vara sämre än den andra ;)
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-31 08:36:59 följande:

Idag har Vincent bajsat på pottan för första gången! Fatta att vi är stolta!!
    tummen upp för det!
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-07-31 09:16:02 följande:
    Ja precis och man kommer ju alltid in i svackor då det är extra jobbigt och då är det bra med nån som kan peppa en och ändå vet vad det handlar om.
    Aaa. Karln har sug efter det ganska ofta, han kan bli lite lättirriterad och arg, men det går över lika fort igen. Jag har inte kännt att jag saknar det alls än...
  • LillaLilli

jag har möblerat om idag i vardagsrummet. jag vill verkligen ha nya saker till hemmet :( gillar inte hur det är...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4