Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

WOHOW! nu ska jag iväg och åka traktor med min kärlek!!

• LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-10 08:34:22 följande:
    Hjälp!Jag kan inte välja vilken bild jag vill ha som tackkort!Det finns massor egentligen, men nu tog jag ut två iaf...Den ena gillar jag för att det är så fint med bubblorna, den andra gillar jag för att jag tycker miljön är fin. Vad tycker ni?
    jag tycker den andra bilden :D
  • LillaLilli

ja presenter är inte det lättaste. svårt både till förskollärare och som bröllopspresent är det med himla svårt.

när vi va på bröllop så bidrog vi till resan dom skulle göra, men det är ju lite tråkigt kanske, men dom blev glada :)

blommor går alltid hem hos förskollärare kan jag tänka :D eller kanske någon/några böcker dom kan ha på förskolan.

usch vi kom hem vid halv två inatt ungefär. men det va skoj att vara med och pressa balar :D

• LillaLilli

ja där trodde vi nog allt att du skulle ha din bebis nu Linda.
    men får trösta sig med att det inte är alls långt kvar till på söndag. Det är ju för tusan onsdag (?) idag!

• LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 11:28:07 följande:
    Det är låååånga dagar nu sä har 11 dagar över tiden
    ja det kan jag verkligen tänka mig! fy tusan. min kompis födde barn inatt och hon va 9 dagar över tiden tror jag det va. hennes första va 13 tror jag. måste kännas jobbigt som tusan.
    men igår morse skrev hon till en annan vän att det inte skulle komma någon bebis den dagen heller, men det gjorde det! så kan ju gå fort med. hoppas det smäller till för dig snart!
  • LillaLilli

jag har tänkt på det där med lunch p ikano på fredag vid 13. hur ska jag veta vilka ni är? kommer inte känna igen er, har ju bara sett ett eller inget kort på er..

• LillaLilli
    Fru T skrev 2009-06-10 14:15:15 följande:
    Jenny har en stor grå tvillingvagn me sina söta grabbar i, du kommer märka vilka dom är
    hihi :) ja hoppas det! vore ju genant om det va ett annat gäng mammor och gravida där som jag stormar fram till :P
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-10 14:39:24 följande:
    eller kan jag ta ko-sufletten... humm... lite pinsamt med en rosa vagn när man har en son... men men.. vad gör man inte för sin dotter som älskar rosa =)
    hehe ja det gäller att man släpper till :D

ja hoppas jag känner igen er! :) hoppas du kan komma. jag har iaf knallgröna skor och samma färg på jackan, så jag är med ganska lätt att känna igen :P

hoppas inte min karl har något planerat för mig på fredag, han har sånna små planer ibland. när han väl är ledig vill jag ju gärna vara med honom..
  • LillaLilli

jagh skulle med gärna fikat, men jag åt för en halvtimma sen

• LillaLilli

jaa. min karl är troligen ledig imorgon :D då ska vi på hans kusins student :D skoj!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4