Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Mizzz skrev 2009-06-09 20:16:59 följande:
    Jag är verkligen bara mitt emellan allt bråk. Dels är ju en av mina nära vänner (becka) utsatt för vissa hårda åsikter som en person inte ska behöva höra..Men däremot känner jag verkligen igen mig i utfrysningen.. När jag gör inlägg här blir det oftast ingen svar, men undantag av några få. Detta även om det är en kommentar på någons inlägg.. Visst, jag säger inte mkt här, men jag pluggar heltid och har inte tid att sitta här, och det är ju i sig inte nån anledning att ignorera mina inlägg. Men nu har jag sommar lov från och med idag, så nu kommer jag nog vara mer aktiv
    tror inte vi skrivit något till varandra...? inte varit här så länge och har inte lärt mig vem som är vem än knappt :P

vad pluggar du till?
  • LillaLilli
    Mizzz skrev 2009-06-09 20:24:28 följande:
    Tror vi har sagt något nån gång, men som sagt är ju här bara då och då. Jag pluggar Civ-ing Industriell ekonomi så det är ju tokigt mkt.
    ja det kanske vi har då :P ahaa okej, det låter jobbigt, men kul kan jag tro. ?
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 20:29:20 följande:
    Vi tänkte luncha på fredag, häng med!
    ikano?
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 20:55:17 följande:
    ja den är allt bra.ska försöka få med maken nästa gång.men han avskyr att shoppa kläder och roliga retroprylar
    hehe ja okej, det är många karlar som inte gillart :P du får locka med god mat, det funkar säkert.

min karl tycker väl inte det är så kul, men han följer med mig om jag vill det:D (och om han är ledig för en gångs skull.... )
  • LillaLilli

min bdb har är så att ingen annan kan se den. det känns ganska bra faktiskt. :) så man kan välja vilka som har insyn i sitt liv. som ni märker är jag relativt anonym här. det är så jag gillar det :D

• LillaLilli

jag brukar cykla eller gå ute i Tinnerö. om någon nåndag vill hänga med så får ni säga till. är där nästan varje dag :D

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:06:12 följande:
    jag tar gärna promenader.har själv ca 12-15 kg som ska bort.
    vad roligt! mycket roligare att gå om man är två :D har du något ställe du brukar gå på?
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:10:53 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-09 20:34:07 följande:

nackdelen är ju att maken jobbar även helger.med alla tåg och bussar så hinner man inte med lika mycket i norrköping en lördag.men det får bli nån vardag dit nästa gång nu när barnen har sommarlov

där är det fint.synd att man bor så lång bort.bor ju på andra sidan av stan
    ja det gör min karl med.. alla dagar i veckan som det är någolunda fint väder. som idag började han vid 7 och jag kan väl tänka mig att han kommer hem om 2 timmar kanske, om jag har tur...

nej det är det dumma med norrköping, men nåndag ska ni nog få tid till det hoppas jag :D

ja det är jättefint där. älskar att vara där :D som tur va har jag nära..
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-09 21:12:31 följande:
    blir mest i närområdet.förr gick vi mellan skäggetorp förbi glyttinge och sen en lång grusväg till malmslätt och förbi flygvapensmuset och genom ryd och tbx till skäggetorp.framöver blir det nog skäggetorp runt.men barnen är inte så sugna på att göra det
    jaa okej. ja om barnen ska med så får du kanske inte promenader lika ofta. jag har ju bara mig själv att tänka på änsåläänge. men hoppas det ändras snart....
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:17:38 följande:
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!

Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten
    jag vill ha lösen så jag får se din stora dag!! :Dom jag får...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4