Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

Men jag kanske borde gå ut lite till. Men det jag kan komma på att göra är att gå eller springa och springa har jag redan gjort i 35 min idag... oh segt, jag vill att min karl ska vara hemma mera...

åkte kvart över sex, han tror att han kanske hinner hem innan nio ikväll... men det är inte säkert..

Jag är nog ensammast i världen. (iaf oftast :P )

• LillaLilli
    Fru T skrev 2009-08-03 18:06:03 följande:
    eeh Tedde kunde inte ta över en sovande Mathilda för han skulle gå å laga mat sen lutade han huvet bakåt å nu snarkar han...får ja bli arg nu?
    hihi. neej det får du inte. galet charmigt ju :P
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-08-03 18:12:40 följande:
    nepp inte ett dugg... han tycker ja ska lägga henne i sängen, han förstår inte att hon kan sova en timma på bröstet men om ja lägger ner henne så vaknar hon efter fem minuter så då blir det bara mer "omständigt"
    nej för dig är det kanske inte så charmigt. men det lät charmigt..

tokigt vad barn gör ibland. man tycker ju att lillan borde sova när hon sover, oavsett vart hon är. men så lätt är det ju inte :/
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-08-03 18:18:28 följande:
    ne hon vill ha närheten, nätterna går bra å när mn går med vagnen. Övrig tid vill hon sitta ihop så gott som helatiden...men sen är hon ju faktist inte äns två månader än, trots det så tycker han ja skämmer bort henne...
    skämma bort sitt barn gör väl alla i början? det kommer jag göra iaf (hoppas jag!!)
    ja närhet är ju viktigt för barn, så det tycker jag att hon ska ha. men tokigt att även de små liven känner sånt när de sover och inte är äldre..
  • LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-08-04 17:37:44 följande:
    Fy tusan, ringde just upp till förlossningen för jag hade lite frågor om äggvita i urinen och jag har aldrig blivit så otrevligt bemött och då är jag bra på att hantera otrevliga människor. :(
    fy vad tråkigt! Sånt känns så himla trist!
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-08-05 11:09:00 följande:
    Nån som vet vart Södra oskarsgatan ligger? Ska visst hämta mitt nya körkort på posten där.
    jag tror det ligger bakom stationen om man säger så. Bort från stan. Vid Skylten ungefär..
  • LillaLilli

hmmm nehe. då kan jag bara råda dig till att titta på en karta :D

• LillaLilli

idag tog jag med mig mat ut till där min karl är och jobbar så satt vi på åkern och åt. det va himla mysigt :D är han inte hemma hos mig, får jag helt enkelt komma till honom :D

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-08-08 19:25:34 följande:
    trevligt med lite loppisrundor ute på landet o massa gott sällskap av mamma, nu ska kvällen avrundas med pizza o sen hemfärd med två extremt trötta barn...
    så himla härligt :D:D
  • LillaLilli
    Apipoulai skrev 2009-08-10 18:35:20 följande:
    Mamma upp i dagen. ;)
    :) Härligt.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4