Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

idag ska jag börja med en ny sak.

Göra något varje dag som jag aldrig har gjort innan.

det kan vara ganska skoj tror jag, tills jag inte kommer på fler saker att göra. men det kan vara vad som helst. kanske gå på en gata jag aldrig gått på förut eller äta nått jag aldrig har ätit. :D ska bli spännande. nu ska jag försöka att stå på händer mot väggen inne i lägenheten (för jag inte vill gå ute med kryckor) så det ska bli mitt nya idag!

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-05-18 20:01:39 följande:
    det är SKOJ, man ska testa massa nya saker...har du sett filmen yes man med jim carrey?? hur asbra som helst, man får sig verkligen en tankeställare ang livet..
    ja det hoppas jag ska bli roligt :D nej det har jag inte gjort, men jag vill!! får hyra den någon dag :D
  • LillaLilli

usch ja, ny bil är inte billigt... jag har tur. min karl har betalat båda våra bilar. den fina bilen och jobbilen :D och jag har alltid den fina bilen! känns lyxigt.

• LillaLilli

igår funkade inte FL för mig... tokigt.

jag har börjat ta nån metformin, är det någon av er som har gjort det? eller vet någon, är lite nyfiken på om det hjälper en att bli gravid, vet ingen som har ätit det nämligen..

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 07:09:48 följande:
    här funkade Fl utan problem.jag har aldrig hört talas om metformin.
    fuskigt... :P

det är visst nån medicin som ska hjälpa till vid PCO. är för insulinet eller nått sånt. jag har heller itne hört talas om det innan jag fick det..
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-05-20 07:36:26 följande:
    Ja har sovit i natt me men inte alls lika bra som igår, men värken har hållit sig någorlunda snäll utan värktabletter. kanske gör fårskinnet lite nytta även om det är ett sånt som man ska ha på sätet i bilen  Nu är frukosten avklarad så ja kryper ner i soffan å sover lite till å sen 11.30 är det dax för Bm besök igen
    oh lycka till :D
  • LillaLilli
    Fru T skrev 2009-05-20 07:43:22 följande:
    hehe tack hoppas ju på att det ska bli det sista besöket me såå
    ja det tror jag vi hoppas allihopa :D
  • LillaLilli

det gör du rätt i. ensamtid behövs kan jag tänka mig :D

jag går upp vid 5 varje morgon nästan:P

• LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 08:40:40 följande:

Diabetiker tar sån medicin. Men aldrig hört att man kan äta det för att bli gravid.
    ja du har så rätt så. diabetiker tar sånna. men om man har PCO bli man med erbjuden dom tydligen. hon sa att det va för diabetiker men att det kan ha positiv effekt för ägglossningen och viktminskning. men har jag inte blivit gravid efter sommaren ska vi påbörja annan behandling.
  • LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 08:42:58 följande:
    ja just nu känner jag att jag behöver ha ett dygn för att rå om mig själv o samla nya krafter, mannen ska ut på "herrmiddag" ikväll o kommer väl ringa frammåt småtimmarna lite ölpåverkad o vilja bli hämtad men det är mitt största "att göra" idag..
    det låter härligt det :D
    skönt att inte ha några måsten :D
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4