• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-06-11 21:01:15 följande:
    ush lider så med dig.hr ska man strax ta och lägga sig framför tv en stund innan tvätten ska hämtas.
    ja tvättar me ikväll å mammas teori om att hon skulle komma förra torsdagen pga tvätttid stämmer inte idag heller...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 21:02:51 följande:
    ja tvättar me ikväll å mammas teori om att hon skulle komma förra torsdagen pga tvätttid stämmer inte idag heller...
    Du får planera något som du bara måste göra imorgonkväll! Betala gärna nån tusenlapp eller två i förväg oxå..
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-11 18:28:59 följande:
    Ståbräda då?
    jag har en ståbräda med sits. men det duger ju inte när syskonen vill sova i vagnen.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy

Sanna o jenny o alla andra som ska fika imorgon.. eller nja luncha.. får tyvär ställa in, måste till veterinär med katten, vet inte vad som hänt men hon verkar ha brutit svansen, får inte ta i den alls, hade helst åkt in redan ikväll men de va fullbokade o tyckte jag kunde vänta tills imorgon... jaja får väl se hur det slutar, men då vet nu iallafall att jag inte kommer..

• thelifesaviour

Jag får också ställa in imorgon, vi har tagit beslut om inga fler ute-luncher (vi är nämligen jätteduktiga på det ;D) och därför får jag helt enkelt strunta i det, vi behöver spara våra små slantar.

all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 21:06:25 följande:
    Du får planera något som du bara måste göra imorgonkväll! Betala gärna nån tusenlapp eller två i förväg oxå..
    ja Det får ja göra, är ju så stort överflöd på pengar ändå
  • SmileyMalin
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 21:36:34 följande:
    Sanna o jenny o alla andra som ska fika imorgon.. eller nja luncha.. får tyvär ställa in, måste till veterinär med katten, vet inte vad som hänt men hon verkar ha brutit svansen, får inte ta i den alls, hade helst åkt in redan ikväll men de va fullbokade o tyckte jag kunde vänta tills imorgon... jaja får väl se hur det slutar, men då vet nu iallafall att jag inte kommer..
    stackars kissen hoppas det går bra hos veterinären!
    Vi har en liten röd kattunge hos min mormor som ska få flytta hit när han växt på sig lite mer
  • SmileyMalin

hur funkar det med fikagruppen på FB?

• playmate86

tänkte kolla har ett par mammajeans som är till salg om någon är intresserad inboxa min gärna stl 44

• Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-06-11 22:30:38 följande:
    hur funkar det med fikagruppen på FB?
    Hojta till Cissi, hon måste bjuda in dig
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4