• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:01:30 följande:
    Min mormor heter Doris!
    Hade ju Doris på huvet ett tag i början men sen började vi ju leta andra namn...

Men när ja började gå in på övertid så dök det upp i huvet igen.. Ser Doris som en liten "tuff" envis tös me jävulskap i ögonen

Får väll se vem hon är när hon kommer ut...

Betyder fö Gåva på grekiska
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-11 11:39:26 följande:
    ""Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt""Fast det kan ja ju inte föresten, Cissi måste göra det..
    det är fixat.har godkänt de som har sökt medlemskap

fy vad jag har tråkigt idag.en hel lååång vecka innan man får shoppa loss.barnen tjaffsar som banligt.bägge har lyckats komma in i värsta trotsåldern samtidigt.
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:03:26 följande:
    Mysko drömmar man har som gravid!Jag brukade drömma att jag fick mitt barn, men att jag la det i sängen och sen glömde bort att ge dem mat, eller ta upp det, under flera dagar.. Men barnet låg där så snällt i sängen
    Ja drömde välldigt mycket första halvan, sen har det vart lugnt tycker ja. Men ja drömde drömmar som inte går att beskriva å välldigt konstiga, hemska, roliga jaa alla typer av drömmar å det inklusive sexdrömmar... Å fött barn  har man gjort mååånga ggr
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 12:04:27 följande:
    Hade ju Doris på huvet ett tag i början men sen började vi ju leta andra namn... Men när ja började gå in på övertid så dök det upp i huvet igen.. Ser Doris som en liten "tuff" envis tös me jävulskap i ögonen Får väll se vem hon är när hon kommer ut... Betyder fö Gåva på grekiska
    Ja, har väl eg inte tyckt det varit så fint.. Men det är som med så mycket annat, när man "smakar" på det lite så blir det något helt annat Nu tycker jag nog oxå att det är ganska tufft.

Men ska tillägga att jag haft svårt får alla "gameldags" namn, men det har ju såklart lossnat nu!
  • Firstandhappy

jaha o hur hittar man nu till grupperna man är medlem i??

• Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-11 12:06:37 följande:
    Ja drömde välldigt mycket första halvan, sen har det vart lugnt tycker ja. Men ja drömde drömmar som inte går att beskriva å välldigt konstiga, hemska, roliga jaa alla typer av drömmar å det inklusive sexdrömmar... Å fött barn  har man gjort mååånga ggr

Mot slutet att min graviditet drömde jag att mitt barn grävde sig ut ur magen, det visade sig vara en liten kille med rött lockigt hår (tänk er en lite mer korthårig clown), han kunde prata från första stund oxå Och ingen tyckte det var de minsta lustigt att det gick till som det gjorde!
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-06-11 12:10:56 följande:
    jaha o hur hittar man nu till grupperna man är medlem i??
    Under info i din profil
  • Leos och Vincents mamma
    Apipoulai skrev 2009-06-11 11:22:04 följande:
    Jag menar det.De är så hysteriska om amning tycker jag. Var och en listar väl ut vad som är bäst för dem liksom. :)
    Precis! Men så tänker tyvärr inte alla.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:08:26 följande:
    Ja, har väl eg inte tyckt det varit så fint.. Men det är som med så mycket annat, när man "smakar" på det lite så blir det något helt annat Nu tycker jag nog oxå att det är ganska tufft.Men ska tillägga att jag haft svårt får alla "gameldags" namn, men det har ju såklart lossnat nu!
    Smaken är som baken å alla bakar vill man ju inte smaka på
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-06-11 12:11:02 följande:
    Mot slutet att min graviditet drömde jag att mitt barn grävde sig ut ur magen, det visade sig vara en liten kille med rött lockigt hår (tänk er en lite mer korthårig clown), han kunde prata från första stund oxå Och ingen tyckte det var de minsta lustigt att det gick till som det gjorde!
    hahahaha ja där ser man.. hade en kompis som kom hem till mig o klippte upp magen med en sax, plockade ut bebis o sydde igen med blå tråd, nget konstigt med det...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4