• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-06-12 17:27:17 följande:
    Du ska också ha tack, så det så. Är fortfarande supermätt. Vill inte tänka på att jag ska laga mat till gästerna som kommer när som.
    Men gott var det
    Samma här, tacos brukar alltid gå ner, men jag är verkligen proppmätt!
    Ha en trevlig kväll!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

Nån som vill ha en man med PMS... bortskänkes!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-06-12 16:16:28 följande:
    Ikväll ska mannen å ja mysa, äta gott, se på en film å spela lite spel...Njuta av vår absolut sista kväll som vi är bara vi två jag är grymt sugen på ett glas vitt men det får vänta te midsommar...(han jobbar krogen i morron)
    Ja, njut nu Sen blir det inte så mycket mys på tu man hand
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-12 19:08:47 följande:
    Nej tack, det är bra ändå!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

haha kollar på talang en pappa till matildas klasskompis är med ikväll. de kallar sig MEN

vad lugnt det är här ikväll

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 17:06:25 följande:
    Ewa: Hur har det gått med missekissen?
    katten följe med hem efter en sövning, rakning av svans och konstaterande att ett djupt sår med inflamation var orsaken, dubbel dos med antibiotika o lite morfin o annat gott till kissen så hon mår väl så där just nu, passade på att öronmärka henne när hon redan sov, över till apotek o köpte mer antibiotika som kattfan nu ska ha 2 ggr om dagen i 10 dagar samt smärtstillande som hon ska ha 3 ggr om dagen i 5 dagar... 2100kr fattigare... *lycklig*
    Fru T skrev 2009-06-12 19:08:47 följande:
    ja va fan, kan lika gärna ta han med, resten av familjen är på pisshumör här iallafall så kan lika gärna hjälpa dig med lite avlastning..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-06-12 20:56:51 följande:
    katten följe med hem efter en sövning, rakning av svans och konstaterande att ett djupt sår med inflamation var orsaken, dubbel dos med antibiotika o lite morfin o annat gott till kissen så hon mår väl så där just nu, passade på att öronmärka henne när hon redan sov, över till apotek o köpte mer antibiotika som kattfan nu ska ha 2 ggr om dagen i 10 dagar samt smärtstillande som hon ska ha 3 ggr om dagen i 5 dagar... 2100kr fattigare... *lycklig* ja va fan, kan lika gärna ta han med, resten av familjen är på pisshumör här iallafall så kan lika gärna hjälpa dig med lite avlastning..

Han gav mig fotmassage så han e förlåten, för stunden iallafall..

Stackar kissen då å din plånbok me för den delen!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Mizzz

Fru Tzoanidis: Vilken tid är det som gäller imorrn? Är du nervös?

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-12 21:20:58 följande:
    Han gav mig fotmassage så han e förlåten, för stunden iallafall.. Stackar kissen då å din plånbok me för den delen!
    tur att man hade fått skattepengar, men jo roligare kunde man haft för dom, hade rätt hög självrisk på kissen med  (1100kr) så blir ju inte mycket tillbaka alls eftersom de inte heller ersätter läkemedel...

ja min familj är med förlåten just nu.. sonen sover o sambon gjordemacka till mig, nu ska det sooooovas (hoppas jag)

Hör av dig imorgon lövely så jag får veta hur det går för dig (gärna sms då jag kommer va borsta hela dagen) Kram kram
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-12 17:39:39 följande:
    Men gott var det Samma här, tacos brukar alltid gå ner, men jag är verkligen proppmätt!Ha en trevlig kväll!
    Ja, gott var det.
    Och maten jag lagade här hemma gick också ner. Vi åt ganska sent, så jag hann bli lite hungrig trots allt. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4