• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-06-13 12:14:22 följande:
    Åh vad typiskt! Men det kan ju hända att det sätter igång av sig själv nu när de varit där inne och retat. *hoppas*Senast imorgon har du din dotter i famnen, vad underbart!
    Ja ellerhur hoppas man det

Men ja tror fortfarande att hon inte tittar ut förens den 15e allt för att jävlas!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-06-13 11:57:18 följande:
    Å smartskaftet jag glömde att be om något att sova på å mannen som skulle hjälpa mig att komma ihåg det gjorde inte det heller *morr*
    Sådär ja nu har ja en sömntablett att hemta uppe på förlossningen
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-13 12:34:51 följande:
    Sådär ja nu har ja en sömntablett att hemta uppe på förlossningen
    Vad bra! Skönt att veta att man ska kunna sova innan!
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-06-13 12:42:14 följande:
    Vad bra! Skönt att veta att man ska kunna sova innan!
    Ja absolut

ja kan ju ha svårt att sova bara ja vet att ja ställt klockan liksom...
  • dinana
    Mizzz skrev 2009-06-12 23:55:55 följande:
    Ättika tar bort doften. Citron löser problemet med katten, katter (de flesta) hatar citron, så blanda citron och vatten och spruta med en blomspruta där katten inte får vara. Har ni kastrerat? Annars är nog det en bra idé, de slutar oftast markera då. Om ni har det så kan det vara når annat fel, tex urinvägsinfektion, njursten osv. Så oavsett, ta kontakt med vet!
    Ja vi vet ju inte riktigt vem det är tyvärr. Men båda är kastrerade sen fyra år tillbaka.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Maxmamman

Hej!

FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T.

SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...

Hoppas vi hörs!

• JePaLuLi
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej!FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...Hoppas vi hörs!
    Självklart får du vara med här! Välkommen!
    Jag har en liten kille på 18 månader och en på 6 månader. Bor i skäggetorp och är nygift
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Apipoulai
    Hej!FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad...Hoppas vi hörs!
    Du är så välkommen!
    The more the merrier! {#lang_emotions_laughing}
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-13 11:56:10 följande:
    Hemma igen...Ja va bara öppen 1 cm så dom kommer sätta in en sån där BARD-kateter i morron. Ska vara där kl 8 å sen vet vi ju inte hur lång tid det tar men nästa gång vi åker därifrån så gör vi det med bebis iallafall   Men hoppas att kroppen tycker det va obehagligt me retningen den fick nu å börjar öppna sig av sig självt så klart så ja slipper den där grejen...     I morgon ska ja föda barn - känns hur skumt som hellst att säga
    Spännande. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Leos och Vincents mamma
    Välkommen hit! Jag o min sambo har oxå en 14 månaders o så bor vi oxå i Lambohov Sen har vi en son till som är 4 år.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4