• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Firstandhappy
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-06-14 12:07:52 följande:
    Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför. Ni får ha det så gott!
    ha en väldigt trevlig resa...
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 11:56:03 följande:

Igår råkade jag klämma mitt pekfinger i vagnen när jag skulle packa ur den ur bilen, fy F*N vad ont det gjorde! Det såg först ut som fingret hade gått av lite, så jag fick panik o hyperventilerade o gallskrek o grät mitt på ikea parkeringen Fick sitta inne i bilen en halvtimme för jag trodde jag skulle kräkas o svimma, det var väl chocken antar jag..sen blev fingret bättre iaf, men det gör satans ont fortfarande o det sticker o pulserar o det är jättesvullet o jätteblått! Så jag ringde idag o frågade om en läkare kunde titta på det, så därför var jag där då. Fanns inget att göra tyvärr.
    Usch då! Men ni ska fortfarande till busfabriken va?
  • Leos och Vincents mamma
    Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför. Ni får ha det så gott!
    Ha det så mysigt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mizzz skrev 2009-06-14 12:16:44 följande:
    Usch då! Men ni ska fortfarande till busfabriken va?
    Japp, det ska vi Åker om ca en timme.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-14 12:26:31 följande:

Japp, det ska vi Åker om ca en timme.
    Ok :) ses där!
    Mizzz skrev 2009-06-14 12:38:43 följande:
    Ok :) ses där!
    Ja
  • Apipoulai
    Trevlig resa! =)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • dinana

någon här som vet om man kan äta i ikea restaurangen på presentkort?

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • SmileyMalin
    Familjetrollet skrev 2009-06-14 09:24:00 följande:
    Fru T skrev 2009-06-14 07:26:45 följande:jag firar inte heller midsommar direkt,det brukar bli att i grillar och barnen dansar runt midsommarstången och resten av dagen är som villken dag som helst*skratt*sen blir det nyktert som alla dagar då vi inte drickeralkohol påminner om fikat den 18e villka kommer?
    jag kommer gärna Men hinner nog inte stanna så länge, måste hem och storstäda inför midsommarafton!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4