• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-06-13 20:29:48 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 20:00:07 följande: Ja det ska bli riktigt skoj! Är en väldigt blandning på gästerna också.Ett gäng som är i min och kalles ålder och ett gäng med våra föräldrar och lite andra bekanta som är runt 40+Det ända som är tråkigt är att det inte är några andra mindre barn med.Ska bli kul när kompisarna börjar yngla av sig!Men då är väl Nellie redan tonåring
    Det låter jätetrevligt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 18:28:57 följande:

Nån som vet vart det finns roliga midsommarfirande att åka på, på midsommarafton? På dagen alltså, främst för barnen.
    Vi har midsommarfirande fast på midsommardagen, det börjar vid 17. Blir dans kring stången och så kommer Mr Goran och så delas det ut gratis glass till barnen. Men det kan ju bli sent för er kanske med barnen men det brukar vara rätt populärt Och så är det ju en bit att åka eftersom firandet är i Kvarnvik..
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-06-13 21:02:18 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-13 18:28:57 följande: Vi har midsommarfirande fast på midsommardagen, det börjar vid 17. Blir dans kring stången och så kommer Mr Goran och så delas det ut gratis glass till barnen. Men det kan ju bli sent för er kanske med barnen men det brukar vara rätt populärt Och så är det ju en bit att åka eftersom firandet är i Kvarnvik..
    Ok, tack Kanske nåt att tänka på iaf
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Midsommar? Vad är det.....

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Fru T

Säger hej hej mellan frukost å dusch...

Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand

Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-06-14 07:26:45 följande:
    Säger hej hej mellan frukost å dusch... Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
    Oh, snart är hon här! Vi tänker på dig idag Linda!
    all i can do is be me. who ever that is. /bob dylan
  • Familjetrollet
    Säger hej hej mellan frukost å dusch...Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
    håller tummarna för dig idag.snart får du din fina tös i din famn
    dinana skrev 2009-06-13 21:18:53 följande:
    Midsommar? Vad är det.....
    jag firar inte heller midsommar direkt,det brukar bli att i grillar och barnen dansar runt midsommarstången och resten av dagen är som villken dag som helst*skratt*sen blir det nyktert som alla dagar då vi inte drickeralkohol

påminner om fikat den 18e

villka kommer?
  • JePaLuLi
    Säger hej hej mellan frukost å dusch...Sovit gott har ja iallafall ända tills för ett par timmar sen då högerhanden fick för sig att somna gång på gång så den kändes stor som en mickey mus hand Får se när ja skriver här nästa gång, men ni jag har nr till lär ju få ett sms
    Tänker på dig idag! Lycka till. Fick gåshud nyss när jag sa till Patrik att ni får träffa eran dotter idag, så fantastiskt!
    Skicka gärna ett sms/mms när du orkar!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Maxmamman skrev 2009-06-13 12:48:06 följande:
    Hej! FÖrstår att ni har mkt annat att prata om just nu eftersom det är en ny liten bebbe på g!! Men tänkte fråga om jag får vara med i ert Lkpgsgäng...? :) Jag skrev inlägg om fika i Lkpg och fick svar från Fru T. SÅ: Vill nån hitta på något vid något tillfälle? Fika eller liknande? Bor i Lambohov med liten pojk, 14 månader, och är nyseparerad... Hoppas vi hörs!
    hej o välkommen, bor med i Lambohov med sonen på 17 månader o en till på G..
  • JePaLuLi

Vi ska strax åka till Busfabriken i Norrköping. Några vänner från Värmland är på Kolmården några dagar så vi ska se till att träffas. Det ska bli jättekul och så får vi se om det nu är så mycket bättre i Nrkpg

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4