• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-06-15 12:53:41 följande:
    jag tror de har tysndasplikt
    mja, man kan ju undra. tycker de avslöjar en hel del till vänner och bekanta. frågade om en annan väninna och henne kunde de ju prata om utan problem.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • LillaLilli

förlåt att jag inte skrev att jag itne kunde följa med i fredags!!! gubben va ledig och tog mig till hans kusins student i torsdags, sen va vi hos hans pappa på fredagen och åkte till växjö och shoppade. då glömde jag bort att skriva! sen va vi på traktor elmia på lördagen :D det va najs..

har Linda fått sin bebis?

• dinana
    LillaLilli skrev 2009-06-15 14:18:37 följande:
    förlåt att jag inte skrev att jag itne kunde följa med i fredags!!! gubben va ledig och tog mig till hans kusins student i torsdags, sen va vi hos hans pappa på fredagen och åkte till växjö och shoppade. då glömde jag bort att skriva! sen va vi på traktor elmia på lördagen :D det va najs.. har Linda fått sin bebis?
    Japp! Föddes i morse tror jag
  • LillaLilli
    dinana skrev 2009-06-15 14:22:09 följande:
    wohow va skoJ!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-06-15 14:22:09 följande:
    Ja 03,13 föddes hon
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

goder afton... vart o shoppat present till Lindas flicka idag, guuud va skoj med tjejkläder..
    pratade med henne i går kväll och sen imorse men soms agt hon får berätta själv när hon kommer hem o så..
    här är man helt slut efter att ha skällt på folk på ikano hela dagen som ställer sig på familjeparkeringen fast de inte "ska" (mutter morr jävla gamla kärring)..

• Firstandhappy

jag ser fram emot att sätta wille på dagis, gud va skönt att han får massa andra barn o leka med o kan slippa mamma ett tag...

• dinana

Dagis är verkligen helt underbart. Hade gärna haft Molly på dagis fulltid, men tyvärr så får man ju inte det när man är arbetslös/föräldraledig *mutter*

• Leos och Vincents mamma

Dagis är bra, men hade helst väntat till han blev två år iaf, men inte mycket att göra åt, är iaf glad över att jag kunde vara hema lite längre denna gång än med Leo, så Vincent är 4 månader äldre än vad Leo var när han började dagis.

Usch, här gjorde Vincent värsta vurpan förut, jag höll honom i famnen o skulle precis gå upp med honom o sätta på pyjamas, då kastar han sig ur min famn o jag tappar honom rakt ner i golvet så han landar med näs sidan så att säga först. ILLVRÅL!! Han blödde som bara den ur munnen o från hakan o ett tag trodde vi att han dessutom brytit sig för han bara skrek rakt ut utan att vi fick kontakt med honom, i säkert 30 minuter. Men vi kände o klämde så gott det gick o det verkar som han "bara" fick ont i munnen. Sen var han supertrött oxå så det kan ha varit så att det blev värre då oxå, så vi gav en supp o sen skulle vi ge välling men det vägrade han att äta. Han somnade direkt sittandes mot mig, sååå söt! {#lang_emotions_heart} Vi tog ner en madrass hit ner så nu ligger han o sover på golvet så vi kan ha lite koll på honom. Stackarn, han verkar vara en liten olycksfågel, men kanske inte så konstigt eftersom han är så vild Han gör så att hans mammas sätter sitt hjärta i halsgropen många ggr! Leo var inte alls så här eller inte nu heller för den delen, han är mycket lugnare o har inte skadat sig så mycket så vi är inte vana.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana

Någon som vet när de har högskoleprovet?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4