Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-05-20 08:49:52 följande:
    Har aldrig hört talas om just det, men jag vet flera som blivit gravida när de ätit grape. Det är visst nåt ämne i dem som hjälper ägglossningen på vägen. Det är ju helt ofarligt att äta dessutom.God morgon alla goa och glada!Här är vi nyvakna men jag är jättetrött ändå. Sov jättedåligt i natt... Men det är bara att bita ihop, barnen behöver ju aktiveras!
    god morgon.hoppas du fick en trevlig kväll igår och att du blev väl ompysslad med smink och olika frisyrer
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 09:06:43 följande:
    hahahaha har väl världens sötaste unge...ska bädda sängen o börjar med att platta kuddarna, då kommer wille springandes från hallen, gör ett svanhopp ner i sängen, kastar sig på kudden, klappar den o säger mysamys.. ligger kvar en bra stund o gör sen pussmun till mig..kan man motstå det eller?? näää va tvungen att krypa upp o mysamysa med honom lite o pussa på honom..
    så sött det låter.här har man huliganer som stökar ner hela lyan så fort den är städad.
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:06:51 följande:
    Ja tack det var väldigt trevligt! Och roligt att få bli ompyssload för en gångs skull
    hoppas du fann en frisyr som du ska ha på bröllopet.men vart tog solen vägen?

nä nu måste jag börja packa och storstäda ena rummet.
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-20 09:16:21 följande:
    Idag skulle vi ha åkt på rul
    många styrkekramar till dig
    Maria84 skrev 2009-05-20 09:14:03 följande:
    Olika priser överallt, men 50-150kr kan jag tänka mig. Om du hade tänkt dig att han skulle sövas inför klippningen så kostar det nog mera. Testat att lägga honom på rygg vid klippning? Eller att en håller och den andra klipper? Bångstyriga kaniner har man varit med om
    vi har försökt med att lägga honom på rygg men då får han rejäl panik.vi brukar vara två när vi klipper hans klor.men numera fattar han vad som ska ske när man försöker hålla tassen.är rädd för att råka skada kaninen då han far iväg när man ska klippa hans klor
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-20 09:26:16 följande:
    Ja, vem har inte badat där nångång. ;) Ljuva minnen.(Har inte bott i lambo, men haade kompisar där, då och nu.)
    visst var det ett toppenställe att bada på.ibland saknar man det "badstället"
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:28:23 följande:
    Ja jag visste redan hur jag ville ha det men var tveksam på om det var genomförbart och framförallt om det var något som passade mig. Men hon var jättenöjd och sa att det var roligt med nån som för en gångs skull tagit fram en bild som var något som hon också skulle rekomendera. Tydligen var det ovanligt! Så det gick snabbt och smärtfritt och förhoppningsvis blir det fint när allt är på plats!Just nu känns det som att man är väldigt självkritisk och hittar fel på allt.
    du kommer bli en jättefin brud.ska ni döpa lillen samtidigt?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 11:43:49 följande:
    Tack, vad gullig du är!Ja det ska vi. Det är lite roligt för Lucas är född på en söndag och döptes en söndag på hans 6-månadersdag. Linus är född på en lördag och kommer döpas på en lördag på hans 6-månadersdag
    vad skoj.min linus döptes oxå på sin 6-månadersdag,i vreta kloster prästgård.
    ush villket tråkigt väder det är igen.här ska man snart ta och gå och hämta stora tösen.

får se om vi ska hitta på nått när maken har slutat jobbet

imorrn blir ska jag och tösen till marayah.ska bli kul att komma iväg lite och även få se vår gamla lya*skratt*nackdelen är att jag har inga roliga minnen från den lägenheten då vi bodde där när vi miste vår ängel
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-05-20 12:52:39 följande:
    Ja visst var det bra alltid. =)Finns lagunen kvar förresten? Jag skulle nog inte hitta till den idag.
    skogsvägen som var i skogen bakom kyrkogården rev de upp under -93 om jag minns rätt.skulle vara skoj och se om det blev en badplats eller inte.tror jag ska kolla med syrran

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-20 12:06:40 följande:
    Nuhar bovärden kollat in vår gamla lägenhet och inte en enda anmärkning fick vi han berättade att detta var den lättaste besiktningen han haft på länge så det kändes skönt att höra
    Leos och Vincents mamma: Du får gärna hälsa till Diana!
    då slapp ni nog han som var hos oss.nu har vi bara köket kvar,sen är vi klara.helt sjukt att vi ska betala förra hyresgästens slitage!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 11:56:59 följande:
    Då ses vi där för jag oxå dit
    skoj,hoppas min mens hinner avta tills imorrn.känns inte så trevligt med svettningar och rejäl störtmens.
  • Familjetrollet

herregud!ska vi verkligen ha detta företag som internetlevernantör?kom in som nr 4 efter 30 minuter är jag nr 2 i kön...

vad f..."svordommar" nu tog batteriet slut i tlf oxå

så var det med det samtalet.fortfarande ingen avi från paketet de skulle skicka i fredags

får maila dem istället

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-05-20 20:01:29 följande:
    Ätit en STOOOOOR bit kladdkaka med bara händerna, glass direkt ur paketet, smutsiga fötter på bordet o göttat mig framför tv'n.. kallas det ego-tid eller??
    det låter som rena drömmen*skratt*
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-05-20 21:26:04 följande:
    någon som har tid och lust med en förmiddagsfika på fredag?är ju klämdag så jag och nellie är hemma
    jag tar gärna det.jag frågade för några dagar sen om nån ville ta en fredagsfika,men jag fick inget svar då

idag fick man sovmorgon.jag lyckades att inte vakna innan kl 7

vad ska ni hitta på idag?
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 21:00:21 följande:
    Ja jag fick reda på nu att Patrik inte kommer hem förrän kl 22 på söndag! Åker kl. 12 på lördag.Han kommer vara ett vrak! Men man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång!
    gifta sig en gång i livet räcker gott och väl.min make är inte ledig nått denna helg,bara idag.nu blir han kanske utan semester i år.helt sanslöst hur de kan köra med sina anställda där maken jobbar.vi har planerat att åka till ölands djurpark,men det blir nog inte av...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4