Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Usch, jag, sambon o Vincent gick bort till slestadskolan för midsommarfirande med öf, men gud vad det regnade! Så vi gick hem igen! Nu ska vi åka o handla innan vi ska hämta Leo på dagis.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Vi åkte o handlade mat på maxi istället för firandet på öf, passade på medans Leo var på dagis. Vi träffade på både Therese o Lilian där Vad folk det var på maxi trots att kl. bara var 13. Men nu är allt handlat tills imorgon iaf, sill, potatis o kött som vi ska grilla o massa annat o så ska jag göra en marängtårta med jordgubbar och laxrullar med champagne med jordgubbar i som lite aptitretare

Lillisen: Det såg jättebra ut på båda ögonen
    Mizzz skrev 2009-06-18 11:25:26 följande:
    Usch ja, inte alls skoj! Själv har jag precis kommit hem från Makeup artisten! Ser super skoj ut nu, brun färg på vänster öga och lila på det högra (vi testa två olika så får jag bestämma mig till bröllopet vad jag vill ha). Håret gjorde hon en provuppsättning på, alltså, hon jobbade inte igenom det helt och hållet, men som det såg ut så tror jag absolut att det kommer bli perfekt när hon gör det på riktigt sen! Ååå, bara tre veckor kvar nu!
    Jag längtar oxå! Ska bli såå kul att få se er i kyrkan o jag kommer garanterat att gråta
    Firstandhappy skrev 2009-06-18 14:00:40 följande:
    goder dag allesammans, hoppas ni har det bra, här har man fullt upp. willeman håller låda hela dagarna o tar verkligen all energi som finns, massor nmed förvärkar mest hela tiden o tur är väl att willes ena 19 åriga kusin är här uppe o bor med oss just nu så man får lite avlasning, nu ska dani jobba 2 pass till, sen blir det semester/pappaledigt i nästan 3 månader.....
    Åh, vad mysigt att ha honom hemma så länge sen!

Blir galen på Vincent ibland, han har nu lärt sig att klättra så nu klättras det ÖVERALLT!! O det resulterar ju i att han slår sig ännu mera. Så vi måste ju hela tiden hålla koll, är ju inte så där jättebra när han klättrar upp på köksstolarna o sen upp köksbordet. Huligan!

Apipoulai skrev 2009-06-18 20:20:32 följande:
    Ja, och inte var det färre vid 15-tiden heller. Storhandlade jag också.Har nog aldrig sett så många bilar på parkeringen förr.
    Ja o när vi var där så var det mest bråk om potatisen o jordgubbarna, folk var inte kloka, stod o rev i allt o trängde sig före.
    Fru T skrev 2009-06-18 19:56:48 följande:
    Hejhej vill bara informera om att vi lever men ja är sjuuukt trött å finner inte datorn spec intressant just nu (undrar varför) Allt går jättebra å tuttarna är så fulla att idag fick mannen den beärade uppgiften att köpa bröstpump..nee åter te bebismys!
    Fullt förståligt Skönt att det går bra
    Apipoulai skrev 2009-06-20 20:18:19 följande:
    Jo, de är fula......smaken är som röven - klöven!
    Precis min åsikt oxå

Fru T: Vad skönt att allt flyter på med amning o allt Hur känns det att vara mamma då?
    Läste förlossningsberättelsen o även jag grät lite, har man barn själv så gör man nog det eftersom man tänker tillbaka på det där ögonblicket när man får upp dem, såå magiskt! Och är man gravid så längtar man ännu mera när man läser om sånt.

Mina föräldrar har varit här o firat midsommar med oss, de kom igår o firade först med oss i trädgårdsföreningen som nästan resten av hela staden Sen var vi hemma hos oss o åt god mat o grillade, sen sov de här o idag fick jag o sambon en spontan tanke att vi skulle gå på bio, när vi ändå hade barnvakterna här ju Så vi är nyss hemkommna från bion, vi såg änglar o demoner, såå bra film! O det var så mysigt att vara själva en stund {#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4