Vi från Linköping Del:4
Usch, jag, sambon o Vincent gick bort till slestadskolan för midsommarfirande med öf, men gud vad det regnade! Så vi gick hem igen! Nu ska vi åka o handla innan vi ska hämta Leo på dagis.
Usch, jag, sambon o Vincent gick bort till slestadskolan för midsommarfirande med öf, men gud vad det regnade! Så vi gick hem igen! Nu ska vi åka o handla innan vi ska hämta Leo på dagis.
Blir galen på Vincent ibland, han har nu lärt sig att klättra så nu klättras det ÖVERALLT!! O det resulterar ju i att han slår sig ännu mera. Så vi måste ju hela tiden hålla koll, är ju inte så där jättebra när han klättrar upp på köksstolarna o sen upp köksbordet. Huligan!
Fru T: Vad skönt att allt flyter på med amning o allt Hur känns det att vara mamma då?
Läste förlossningsberättelsen o även jag grät lite, har man barn själv så gör man nog det eftersom man tänker tillbaka på det där ögonblicket när man får upp dem, såå magiskt! Och är man gravid så längtar man ännu mera när man läser om sånt.
Mina föräldrar har varit här o firat midsommar med oss, de kom igår o firade först med oss i trädgårdsföreningen som nästan resten av hela staden Sen var vi hemma hos oss o åt god mat o grillade, sen sov de här o idag fick jag o sambon en spontan tanke att vi skulle gå på bio, när vi ändå hade barnvakterna här ju
Så vi är nyss hemkommna från bion, vi såg änglar o demoner, såå bra film! O det var så mysigt att vara själva en stund