Apipoulai skrev 2009-07-30 13:01:26 följande:
Usch, vad nedrigt. Låter som myndigheter generellt dock. Speciellt csn, där är det viktigt att betala tillbaka till dem i tid, annars blir det extraavgifter. Men när De ska betala ut, nä då är punktlighet plötsligt inte lika viktigt.Värst vad tomt det varit i tråden de senaste dagarna. Var är alla? Tillbaka på jobb... nä knappast. ;)Fast å andra sidan har inte jag heller bidragit med något heller. Trött på det mesta nu, framförallt att det inte händer något i mitt liv just nu. Går verkligen bara och väntar. Bebisen får komma ut NU! (Fast inte imorgon och på lördag lite krav har jag.)Kram
Ja så är det ju alltid. När det gäller dem är det inte så bråttom, men när det är nån vanlig stackare som ska betala tillbaka massor då ska det ske på direkten!
Jag hoppas iaf att det är fel så jag kan få lite retroaktiva slantar
Hehe, då är det bäst att det sätter igång nu direkt då eller att du får knipa i helgen

Håller tummarna för att bebben lyssnar på mamma. Jag är väldigt nyfiken på krabaten så jag ser fram emot ett mms när det är klart

Så jag får skvallra för resten
Jag och Linus vaknade nyss, vi slumrade visst till alla tre. Väldigt mysigt och otroligt skönt. Lucas sover fortfarande. Idag skippar vi alla "måsten" och "borden".