• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-07-31 07:09:30 följande:
    ja det kan jag tänka att ni hade. Det späregnade massa massa här med, men jag såg ingen blixt, bara hörde muller. Högt och mycket. Så förstår att du va glad att inte vara i tältet :) En månad känns bra. Jag har börjat med nya goda vanor istället ^^ heheh ja det är nog lätt att "sluta" för att sen börja igen... Men är man inte helt säker på att man vill sluta så går det nog aldrig.
    Ni är jätteduktiga!
    Vad bra att ni är två också och kan peppa och motivera varandra!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-07-31 08:46:38 följande:
    Ni är jätteduktiga!Vad bra att ni är två också och kan peppa och motivera varandra!
    hihi ^^ tack tack! ja det är bra tror jag! annars blir det lätt att man tänker att "det spelar ju ingen roll om jag snusar eller inte" men nu vill man ju inte vara sämre än den andra ;)
  • LillaLilli

Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-31 08:36:59 följande:

Idag har Vincent bajsat på pottan för första gången! Fatta att vi är stolta!!
    tummen upp för det!
  • JePaLuLi
    LillaLilli skrev 2009-07-31 09:05:54 följande:
    hihi ^^ tack tack! ja det är bra tror jag! annars blir det lätt att man tänker att "det spelar ju ingen roll om jag snusar eller inte" men nu vill man ju inte vara sämre än den andra ;)
    Ja precis och man kommer ju alltid in i svackor då det är extra jobbigt och då är det bra med nån som kan peppa en och ändå vet vad det handlar om.
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-07-31 09:16:02 följande:
    Ja precis och man kommer ju alltid in i svackor då det är extra jobbigt och då är det bra med nån som kan peppa en och ändå vet vad det handlar om.
    Aaa. Karln har sug efter det ganska ofta, han kan bli lite lättirriterad och arg, men det går över lika fort igen. Jag har inte kännt att jag saknar det alls än...
  • Firstandhappy

tjollahoppsan, här fortsätter det gråa trista vädret o jag håller mig inne o städar.. har nog snart kastat halva lägenheten känns det som..

• Firstandhappy

Jenny!! Imorgon ska det bli fint väder...

• LillaLilli

jag har möblerat om idag i vardagsrummet. jag vill verkligen ha nya saker till hemmet :( gillar inte hur det är...

• Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-07-31 15:16:05 följande:
    jag har möblerat om idag i vardagsrummet. jag vill verkligen ha nya saker till hemmet :( gillar inte hur det är...
    inte jag heller, vill ha mer rosa...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-07-31 13:41:17 följande:
    Jenny!! Imorgon ska det bli fint väder...
    Ska det? Jag mår inte så jättebra just nu, men hoppas att det blir bättre till imorgon så vi kan leka
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4