• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • thelifesaviour

Vad jag är rastlöös..

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-07-30 16:28:51 följande:
    Sova is tha shit såhär 46 dagar innan BF också. Fast det går inte så bra att göra det, men jag försöker. :)
    Sova är det jag är bäst på just nu. Sover fortfarande hela nätterna utan "kisspaus". Så skönt.

Hujeda mig...Barnets kusiner har precis varit på besök ca 2 timmar. Efter EN timme hade både jag och min make fått nog. Den äldsta är verkligen speedad. (Han har ADHD) Han har nog lyckats skrämma vårt barn att stanna inne minst en vecka till. :(
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:54:01 följande:
    bara så ni vet! jag har inte snusat på ungefär en månad!! inte min karl heller. hur duktiga är inte vi då!?
    BRA! Massor med beröm till er! {#lang_emotions_flower} Det är svårt att sluta med något man är beroende av.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-30 20:57:22 följande:
    Sova är det jag är bäst på just nu. Sover fortfarande hela nätterna utan "kisspaus". Så skönt. Hujeda mig...Barnets kusiner har precis varit på besök ca 2 timmar. Efter EN timme hade både jag och min make fått nog. Den äldsta är verkligen speedad. (Han har ADHD) Han har nog lyckats skrämma vårt barn att stanna inne minst en vecka till. :(
    Jag sover med kisspauser och får ont typ varje gång jag vänder mig om i sängen. Så det blir en hel del avbrott i sömnen. :/
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Fru T

antar att ni saknat mig massor nu men nu är vi på väg hem, ja sitter å skriver me ena handen å håller lilla grodan i handen me den andra i bilen på väg hem, stannar strax i jönköping å kissar å matar

internet funkar toppen Ewa, får ta en fika snart igen så du han få igen det me

nepp matdax!!

Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-30 17:32:18 följande:
    Ska aldrig mer i hela mitt liv tälta som gravid....Stor mage och foglossningar passar inget bra ihop med trång sovsäck och tunnt liggunderlag..... ajajaj!Men i övrigt har vi haft det supermysigt Hittade en perfekt liten ö med en mysig liten glänta att slå läger i. Flera fina ställen för Nellie att gå i vattnen på, så hon hann bada minst 5-6 gånger under gårdagen Hundarna kunde springa fritt på ön och vi lagade mat över öppen eld!Sedan tog vi några små utflykter med kanoten under dagen.Igentligen hade vi tänkt åka idag till imorgon.... men med tanke på hur vädret ser ut för tillfället är jag väldigt glad att vi flyttade fram en dag
    Tälta som gravid låter lika galet som att springa gbg-varvet. Men du klarade det! =) Trevligt att ni hade det mysigt i övrigt (om man bortser från obehaget).
    Var någonstans var ni?
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-30 21:03:15 följande:
    antar att ni saknat mig massor nu men nu är vi på väg hem, ja sitter å skriver me ena handen å håller lilla grodan i handen me den andra i bilen på väg hem, stannar strax i jönköping å kissar å matar internet funkar toppen Ewa, får ta en fika snart igen så du han få igen det me nepp matdax!!
    Välkomna hem igen! =) Hoppas du åt lite Saganaki åt mig. =d
  • SmileyMalin
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:55:03 följande:
    ojoj låter jobbigt, men ändåå himla mysigt :D ni ska vara mycket glada att ni inte tog idag... det mullrar ju som bara den och är väldigt mörkt..
    LillaLilli skrev 2009-07-30 18:54:01 följande:
    bara så ni vet! jag har inte snusat på ungefär en månad!! inte min karl heller. hur duktiga är inte vi då!?
    vi hade världens dunderblixtar precis utanför tomten nu i eftermidags... och spöregn! Då var jag rätt glad över att inte sitta i ett tält

en månad är ju kanon! Min sambo har nog "slutat" säkert 20 gånger sen vi blev ihop... det går inte så bra för honom
  • SmileyMalin
    Apipoulai skrev 2009-07-30 21:03:22 följande:
    Tälta som gravid låter lika galet som att springa gbg-varvet. Men du klarade det! =) Trevligt att ni hade det mysigt i övrigt (om man bortser från obehaget). Var någonstans var ni?
    I Rängen
  • Apipoulai
    SmileyMalin skrev 2009-07-30 22:25:22 följande:
    I Rängen
    Är det den sjön vid Rimforsa?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4