• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 12:16:59 följande:
    Vad skönt!Det blir nog bra med selen oavsett färg Linus sov inne i sitt rum hela natten. Varför gör det då att jag sover sämre? Jag vaknar till och är orolig för att han har slutat andas och gud vet vad... När han sover bredvid mig så sover jag lugnt och tryggt trots att det är trångt och obekvämt och jag ofta vaknar med ont i hela kroppen. Märkligt!
    här står ju spjälsängen precis brevid min sida på sängen å fröken flyttas dit så fort hon käkat klart å somnat om.. på så sätt kan ja sova bättre eftersom ja kan ligga hur ja vill å ja behöver bara sträcka ut armen å stoppa in nappen eller bara lägga handen på magen för att känna om hon andas...
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-08-01 11:13:05 följande:
    Ewa vi måste ses å mysa! å så gör vi ett byte du får minifom å internet å ja får amningsnappar idag kommer min mor på besök, hon måste ju träffa Mathilda eftersom hon inte gjort det på hela två veckor nu
    absolut...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-01 16:04:14 följande:
    Men fy vad läskigt. Vet de vad det beror på? Skönt att han är ok nu iaf. Tack snälla Ewa för hjälpen idag. Nu ser det ju ut att bli kanonväder ikväll, typiskt.
    var så lite så... ja skulle fan ha grillat istället, hamnade i bråk med mamma när vi skulle lämna wille sp kvällen blev ju inte så skoj direkt, målande lite lister iallafall..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-08-02 12:28:31 följande:
    här står ju spjälsängen precis brevid min sida på sängen å fröken flyttas dit så fort hon käkat klart å somnat om.. på så sätt kan ja sova bättre eftersom ja kan ligga hur ja vill å ja behöver bara sträcka ut armen å stoppa in nappen eller bara lägga handen på magen för att känna om hon andas...
    molgan ligger precis likadant, eller om man vill så är dom nära för att lyfta över om dom är oroliga..
    tror wille fick sova i eget rum när vi flyttade till den här lägenheten o då va han hmmm nu ska vi se.. jan- okt 9 mån..
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-08-02 12:28:31 följande:
    Jo men hon är ju mycket mindre också
    Linus sover mycket bättre i sitt rum där han inte störs av oss. Napp använder han inte tack och lov och det är ju toppen att han sover så bra, bara jag som ska lära mig att sova hela nätterna också
    Firstandhappy skrev 2009-08-02 13:26:14 följande:
    var så lite så... ja skulle fan ha grillat istället, hamnade i bråk med mamma när vi skulle lämna wille sp kvällen blev ju inte så skoj direkt, målande lite lister iallafall..
    Ja det skulle vi verkligen ha gjort. Vi grillade ändå och det var en helt underbar kväll. Helt vindstilla och jätteskönt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 14:03:14 följande:
    Ja det skulle vi verkligen ha gjort. Vi grillade ändå och det var en helt underbar kväll. Helt vindstilla och jätteskönt.
    ja du ser... bättre det än att bråka o gråta iallafall..
  • LillaLilli

fy fan! min vän sa något om Thinspo och att hon kollade på sånna bilder. så jag googladae det och fick upp en blogg och bilder. FY FAN vad vidrigt. Ursäkta alla mina fula ord. Men är så galet äcklad. Vad driver folk till det vansinnet?

Och ännu värre, håller min vän på att trilla dit? Är lite rädd för det! Blä!

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-08-02 14:15:12 följande:
    ja du ser... bättre det än att bråka o gråta iallafall..
    Verkligen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    LillaLilli skrev 2009-08-02 14:42:16 följande:
    fy fan! min vän sa något om Thinspo och att hon kollade på sånna bilder. så jag googladae det och fick upp en blogg och bilder. FY FAN vad vidrigt. Ursäkta alla mina fula ord. Men är så galet äcklad. Vad driver folk till det vansinnet? Och ännu värre, håller min vän på att trilla dit? Är lite rädd för det! Blä!
    bra fråga, tycker verkligen det är helt sjukt att folk ens vill ha den kroppen och att det på något sätt ska vara något slags ideal, fattar dom inte att det är skadligt..
    Håll lite extra koll på kompisen..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4