• Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Sommaredition 2009.

Ja här kan vi fortsätta att tjata om stort som smått.
    Alla är självklart lika välkomna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 17:47
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-01 17:15
    Och här kommer nya medlemslistan...
    Uppdatera med ny info får ni göra själva..

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m44435479.html

• Svar på tråden Vi från Linköping Del:4
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-07-31 20:38:35 följande:
    guuud va jag är prtysugen...
    Jag med! Men har druckit vin o cider nu iaf, men ska ut på fredag med en viss Lilian förhoppningsvis
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Ewa vi måste ses å mysa!

å så gör vi ett byte du får minifom å internet å ja får amningsnappar

idag kommer min mor på besök, hon måste ju träffa Mathilda eftersom hon inte gjort det på hela två veckor nu

Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • SmileyMalin

jag avskyr att komma på matlistor....

• Maria84

Här kom vi hem för några timmar sen. Har legat inlagda på BIVA sen igår. Lucas blev skickad från vc med ambulans in efter blodsockerfall. Låg farligt nära medvetslöshetsgränsen och de var rädda att han skulle hamna i det innan vi kom in så det var att pumpa i socker i väntan på ambulansen och vi fick upp till jättehögt istället. Men bättre det, än medvetslös alt koma!
    Mkt kontroller under kvällen och natten men imorse fick vi klartecken från läkaren att åka hem, skönt det. Och Lucas var så glad över att få gå ifrån avdelningen, han var inte alls glad i sköterskorna som stuckit honom sååå många ggr. Hans stackars små fingrar är blåa efter alla stick.

Nu sover han en sväng så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan man ska sätta igång med middan.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Lillebror 090507
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-08-01 15:40:28 följande:
    Här kom vi hem för några timmar sen. Har legat inlagda på BIVA sen igår. Lucas blev skickad från vc med ambulans in efter blodsockerfall. Låg farligt nära medvetslöshetsgränsen och de var rädda att han skulle hamna i det innan vi kom in så det var att pumpa i socker i väntan på ambulansen och vi fick upp till jättehögt istället. Men bättre det, än medvetslös alt koma! Mkt kontroller under kvällen och natten men imorse fick vi klartecken från läkaren att åka hem, skönt det. Och Lucas var så glad över att få gå ifrån avdelningen, han var inte alls glad i sköterskorna som stuckit honom sååå många ggr. Hans stackars små fingrar är blåa efter alla stick. Nu sover han en sväng så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan man ska sätta igång med middan.
    Men fy vad läskigt. Vet de vad det beror på?
    Skönt att han är ok nu iaf.

Tack snälla Ewa för hjälpen idag. Nu ser det ju ut att bli kanonväder ikväll, typiskt.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    Här kom vi hem för några timmar sen. Har legat inlagda på BIVA sen igår. Lucas blev skickad från vc med ambulans in efter blodsockerfall. Låg farligt nära medvetslöshetsgränsen och de var rädda att han skulle hamna i det innan vi kom in så det var att pumpa i socker i väntan på ambulansen och vi fick upp till jättehögt istället. Men bättre det, än medvetslös alt koma! Mkt kontroller under kvällen och natten men imorse fick vi klartecken från läkaren att åka hem, skönt det. Och Lucas var så glad över att få gå ifrån avdelningen, han var inte alls glad i sköterskorna som stuckit honom sååå många ggr. Hans stackars små fingrar är blåa efter alla stick. Nu sover han en sväng så jag ska passa på att plocka undan lite här hemma innan man ska sätta igång med middan.
    Som jag skrev på FB, riktigt otäckt ju! Stackars liten

Nu finns det massa nya bilder i mapparna Leo, Vincent, syskonbilder o standad o en ny videofilm oxå.

• thelifesaviour
    Stackars liten! :(
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • thelifesaviour

Idag har man varit duktig fotbollsfru (även om vi inte är gifta än) och tittat på när sambon spelat Stjärnorpspokalen. För någon som är så ointresserad av fotboll som jag är det måttligt roande. Men jag har pratat strunt med svärmor mest hela tiden istället. Jag vet ju hur glad sambon blir när jag ser hans matcher, bebis gillade det också, hejade glatt från magen. :)

Så fort de är färdiga och tillbaka (jag och svärmor åkte lite tidigare) så ska vi ner på stan och bli bjudna på middag. Mums vad trevligt och gott det ska bli! :D

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • SmileyMalin
    fy vad otäckt. stackars liten
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4