Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-06-09 21:35:54 följande:
    Ja exakt, jag har funderat på det där med promenader.Varför är man ute och traskar med barnvagnen? Är det för att mamman ska få motion eller för att barnet ska få frisk luft? Jag gillar inte att ensam bara traska omkring planlöst. (Ja om det inte är i stan kanske, då kan man kan kolla skyltfönster iaf.) Jag som bor i hus kan ju "lufta" barn på tomten liksom...Bara lite funderingar jag haft.
    Jag går både för min egen skull, för motionen, och för att Lucas ska få vara ute i friska luften. Nu är ju han lite större och rörligare så han vill ju inte sitta hela tiden.
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 21:45:27 följande:
    Klart att friskt luft är bra, men fy vad tråkigt det är att gå ut och gå!Skulle jag inte ha hundarna så skulle jag nog aldrig gå ut
    Ja nog är det bra att ha hundarna, för om inte annat så kommer man ut på längre promenader Men det är ju roligare att ha nån att prata med medans man går
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-06-09 21:46:14 följande:
    puss o god natt på er... helt slut efter troligen den sämsta dagen någonsin..skönt att flera har rett ut saker o ting o hoppas resten kan komma övre sina egon om att alltid behöva bli sedda så det kan återgå till en trevlig tråd utan massa skit...(sorry om jag drar upp skiten igen)
    Sov så gott! Hoppas att du får en lugn natt och att du får den välbehövliga sömnen!
  • Maria84
    LillaLilli skrev 2009-06-09 22:01:09 följande:
    är det någon mer som har bdb och vill dela med sig? kolla på kort är en favorit :)
    jupp, jag har. Fast har inte uppdaterat så bra på sistone men det kommer
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-09 22:02:41 följande:
    ja precis Och i alla väder Sällskap är ju alltid trevligt, men nu börjar ju Nellie åtminstone bli lite större och roligare att ha med sig. I eftermiddags lekte vi kurragömma, lejon och avslutningsvis doktor och patient i skogen
    Ja här kan jag ju inte ge mig ut i skogen direkt när jag har Lucas med mig ännu, eller kan och kan, men det tar tid att komma nånstans
    Ni hann med mkt i skogen
    Jag har ju inte kunnat gå så mkt nu på ett tag när jag var gravid då jag fick så ont så det var ju sambon som stod för det men nu har kroppen nästan återhämtat sig helt så nu ska jag igång mera igen.
  • Maria84
    LillaLilli skrev 2009-06-09 22:44:34 följande:
    WOHOW! nu ska jag iväg och åka traktor med min kärlek!!
  • Maria84

Nån som har nåt tips om vad man kan ge Liams dagisfröknar på torsdag när han slutar??

• Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-10 07:08:30 följande:
    vi på mitt jobb fick varsin jättefin liten skål som det stod "snacks" på Det tyckte jag var en bra present! Annars kanske varsin spännande pocket? Då kan man ju skriva en hälsning i!
    Hm nån liten skål eller så kunde ju funka. Får kolla om jag hittar nåt sånt här i Åtvid eller om jag måste förflytta mig för det
    Hm pocket är ju lite svårare för man vet ju inte vad alla läser.
  • Maria84

Lägligt nog ligger sambon i feber, det enda han har så jag vet inte vad det är för konstigheter. Så typiskt att det ska komma nu när vi har massor att göra.

Jag ska ta och skjutsa Liam till dagis strax här, näst sista dan idag.

• Maria84

Jenny - tycker båda bilderna är jättebra, men röstar nog på nummer två tror jag
    Fin bakgrund där.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4