Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Grattis Gustav från Cindy

• Viffy

Bebis2005: Så gör Cindy också i sängen sedan nästan 1 vecka tillbaks. Jättekul tycker hon

Ja väldigt många bebisar som är förkylda. Cindy är också förkyld. Så synd om min lilla prinsessa

• Viffy

Vi går på öppet hus i församlingshemmet där det är sång, lek och fika som gäller 1 gång i veckan Funderar på att börja med något mer men ska kolla upp vad som finns först

• Viffy

Cindy har inte heller fått nån tand, men jag är glad om det dröjer eftersom jag ammar. Fast det skulle ju vara kul att se henne med 2 tänder Min lilla tjej!

• Viffy

cagu: Tänk, man får inte alltid som man vill nu när man har en ny liten härskare i huset

• Viffy

Vet ni, Cindy har börjat med nåt nytt tok nu Hon har börjat göra roliga konster med tungan. Hon rullar den,viker den och när hon sträcker ut den ibland så är det undersidan av tungan som kommer ut Ja hon ser så himla rolig ut!

Åh en sak till! Vi ska ha barnvakt imorgon för vi ska ta ut och jag är SÅ j*kla nervös för att lämna bort henne. Hon ska vara hos sin farmor och farfar och dom brukar alltid försöka stoppa i henne olika saker som hon inte får äta för mej och nu är jag så rädd att hon ska få nåt som hon sätter i halsen Igår innan jag somnade låg jag och grät och tänkte att "NÄ jag skiter i det på lördag och stannar hemma" Usch vad jobbigt, men jag känner att jag behöver komma ut.

• Viffy

Vi ska först hem till ett par vänner och sedan ska vi till ett uteställe här i trakten där vi bor Vi skulle prata med dom igår men då hade dom besök och idag är dom borta så vi ska ta det med dom imorgon.

• Viffy

Marika78: Nu har jag också röstat på dej

• Viffy

Cindy ammas också och har bröstmjölken som huvudföda
    Men hon äter gröt till frukost och jag försöker att varje dag ge henne burkmat till lunch och på kvällen när vi äter middag får hon lite fruktpuré mest för att hon också vill äta när vi gör det och självklart ska få vara med i det sociala

Alldeles nyss åt hon för första gången en HEL liten burk med mat. Jättegott tyckte hon

Cindy har förresten äntligen 2 tänder på G där nere. Man ser 2 små gryn men dom har inte kommit upp riktigt

• Viffy

Vi firade inte hennes halvårsdag, men hon fick 2 presenter av sin farmor och farfar. Fast det har hon ju fått varje månadsdag

Svar på tråden Marsmammor 2!!!