• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Becka21

Nu är det paus i robinson så nu har jag lagt in 2 bilder från idag i bildgalleriet..välkomna in o kika,om ni vill

• ronja 769

Vad många vi är som fått en liten i mars. Om en vecka blir min lille gosse 6 månader.

• Babette

Elvira är sjuk =( jätteförkyld, jag har fått sitta upp inatt och sova med henne, hon är så täppt i näsan och vaknar hela tiden jätteledsen för att hon inte kan andas med nappen i munnen!
    Hon är väldigt glad och pigg för att vara sjuk, men det är sömnen som är jobbig!!!

• Terra

Idag fyller Theodor ett halvår!! Stora killen nu juh! Jag fattar inte att tiden gått så snabbt, snart är han väl ett år!
    Också han är förkyld. Inte som Elvira som är helt täppt i näsan (peppar, peppar...) men han är lite snorig, slemmig och gnällig. Känns jobbigt att han inte är frisk och jag funderar på hur det kommer att kännas när han blir sjuk "på riktigt". Usch! Ser _inte_ fram emot den dan!

• Becka21

Vad många det verkar vara som är förkylda..Leo är oxå lite förkyld..inte så mycket,men han är ganska snorig o har svårt att andas ibland lite..det var jobbigt inatt för då vaknade han jätteofta var att han var så snorig,men somnade om ganska fort igen..men det är väldigt jobbigt o behöva gå upp ganska mpnga ggr o trösta o hålla om honom lite innan han somnar igen,med tanke på att han alltid annars sover HELA nätterna igenom!

• Alicia05sMamma

Nu jäklarns går de undan Idag har vi fått sänka ned sängbotten i alicia´s säng. Hon ställer sig nämligen upp i sängen nu & håller i sig i sängkanten busunge där

Gjorde bort mig idag *fnissar*

Skulle pumpa däcken på barnvagnen på Ok ikväll. Gick superbra DÅ
    När vi kom hem ställde jag vagnen i hallen, & sedan började vi laga mat & pyssla i köket. Så hände det ! PANG !! sa det med en sju jäkla smäll. Blev så rädd så jag höll på att svimma *hehe* Sprang ut i hallen & kollade vad det var... mycket riktigt så hade jag råkat pumpa i för mkt luft i det högra bakdäcket så det small hål i slangen
    DUTTI Linda

Som tur var så var det samma storlek på däckslangen i emmaljunga däcken så jag kunde byta till den, medans vi fixar till den riktiga slangen

Tänk att man ska vara så sabla klantig *Går & gömmer mig*

• Alicia05sMamma

Grattis Theodor // Kram från Alicia

• Pyret 85

inte bra att pumpa för mycket de e så skönt att slippa lufthjul..

• Pyret 85

Jag är sååå stolt över min lille pojke idag. han har sovit heeela natten.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!