• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Pyret 85

Nu har Lian sovit 2 nätter i sträck utan att vakna*hurrar* hoppas att det fortsätter såhär.

• saraseal

kolla vad sjukt söt Doris är i sin nya overall från Hm strl 74, lite stor =) men känns onödigt att köpa 68..

• EllenYeep

Verkligen!! Fin overall också.

• saraseal

japp billig med! 149 kronor.. plus att det är 20 procent för alla som har klubbkort..

• EllenYeep

oj vad billigt, jag som precis fått mitt klubbkort.

• Becka21

Norahs mamma:

Vad kul att Norah kröp

Vi går på öppna förskolan en dag i veckan,på måndagar..det är jättekul att träffa andra bebisar o mammor..sen ska jag nog oxå börja att gå på babycafè på onsdagar.
    Sen så träffar vi ju mina o Leos kompisar från FL..vi är ett gäng mammor som har träffats genom FL o vi har träffats i snart ett år..vi började alltså att träffas när vi var gravida o så har vi fortsatt att träffas nu när vi fått våra bebisar o det är såå kul
    Vi träffas 1-2 ggr i veckan..när vi var gravida så träffades vi på cafè o nu så träffas vi hemma hos varandra.

• Viffy

Vi går på öppet hus i församlingshemmet där det är sång, lek och fika som gäller 1 gång i veckan Funderar på att börja med något mer men ska kolla upp vad som finns först

• Sussi75

Vi går på kyrkis en gång i veckan, det är oxå i församlingshemmet med sång, lek och fika. Sen träffar jag några andra mammor för fika en gång i veckan.

Inatt sov Tilde hela natten!
    Behövde bara ge henne nappen 2 ggr och stoppa om henne...mer sånt...

• saraseal

vi går på Sats det räknas väll =) ? dör doris är ju på deras barnpassning, och träffar andra bäbisar, och så går vi på mammabarngympa en gång i veckan..
    I oktober ska vi börja på babysim, någon mer som gjort/ska göra det?
    Jag trodde vi var sent ute men man får tydligen vara med tills barnet är ett år

• Norahs mamma

Vad orättvist att ni kan gå på babysim, mammabarn-gympa mm...
    I denna sketna pisshåla finns ingenting!

Men några bebisar finns iallfall så hon kan "leka" med...

Svar på tråden Marsmammor 2!!!