• Viffy

Marsmammor 2!!!

Ja då öppnar jag nu en ny tråd för oss marsmammor då den gamla är stängd.

Som ni redan vet så har jag en liten dotter som heter Cindy och som föddes den 5 mars
    -05!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-09-02 11:45:16:
    Här kan vi berätta och fråga varandra precis vad som helst när vi vill

• Svar på tråden Marsmammor 2!!!
  • Babette

Min snoriga trollunge fick koksaltlösning i näsan innan vi la henne plus att jag la två st videoband under sängfötterna på huvudändan, la en liten filt vikt under kudden så hon kom upp lite.
    Funkade mycket bra, hon har kunnat sova nästan hela natten utan att bli avbruten av massa snor och svårt att andas =)

Hon mår lite bättre idag oxå *hurra*

Grattis Theodor

• Viffy

Bebis2005: Så gör Cindy också i sängen sedan nästan 1 vecka tillbaks. Jättekul tycker hon

Ja väldigt många bebisar som är förkylda. Cindy är också förkyld. Så synd om min lilla prinsessa

• Sussi75

Hoppas alla snoriga bebisar blir bra snart...och alla förkylda mammor med för den delen

• Norahs mamma

Usch vad många som är förkylda...

Norah har klarat sig från sjukdom än så länge *peppar peppar*

• Alicia05sMamma

Ta i trä så har alicia klarat sig än så länge. Dock har jag haft en envis ordentlig hosta i 4 veckor som nu tack & lov gett med sig.

• sombra

Sover era små hela natten eller äter dom någon gång? Tilda lägger sig vid sjutiden och vaknar vid sex, sjutiden på morgonen och hon äter alltid en gång dock väldigt varierade vilken tid.. allt mellan två och halv fem..

• Alicia05sMamma

Sombra: Alicia somnar mellan 19-20. Sedan vaknar hon kring 01 tiden & då får hon en ny blöja & mat. Sedan somnar hon om till 08-09, då det är lekdax

• Sussi75

Tilde somnar vid 20-21 sen brukar hon vakna 1-2 ggr för att äta, tiden varierar lite grann men oftast är den ena matningen vid 5-6 tiden. Sen går vi upp vid 7. Då måste vi upp för syrran skall till dagis annars hade vi nog sovit lite till

• Mamman till två

Elise är duktig tjej, somnar vi 20 & vaknar vid 07.30,..
    hon har sovit hela natten utan mat sedan hon var en månad..

så här har ni en riktigt utvilad familj..

• HaJoMi

Gustav somnar oftast strax vid/efter klockan 21. Därefter vaknar han ca 01-02, 05 och 07 för att äta. Ibland somnar han om efter 07 och kan då sova ändra fram till halv 9 men oftast är det då vi går upp =)

Svar på tråden Marsmammor 2!!!