Inlägg från: Viffy |Visa alla inlägg
  • Viffy

Marsmammor 2!!!

Fiffi: Ja hon har jättekul där Bara skrattade när jag kom och undrade vart hon tagit vägen Supergulligt kort på Milton förresten när han står i trappan

• Viffy

Norahs mamma: Javisst är det fint Det fick Cindy i present av sina gudföräldrar Dom är verkligen helt underbara!

Vad duktigt av Norah att resa sig upp alldeles själv Jag är imponerad

• Viffy

Gomorron gomorron! Tänk idag har jag fått sova ända till klockan 10.00. SÅ skönt! Var länge sedan jag fick en sådan sovmorgon Sedan låg jag och Cindy och mös lite i sängen. Hon har ju så härligt morgonhumör och bara skrattar så det är ju så mysigt!

• Viffy

HaJoMi: Ja nåt sånt. Evigheter sedan ju

• Viffy

Becka: Ja det var verkligen jätteskönt.

Vi har sagt att vi vill ha tätt och vi hoppas att det kommer bli så Vi skyddar oss inte nu sedan ca en månad tillbaka så vi får väl se när det tar sig Om det tar sig nu så kommer det skilja lite mer än 1 år och det är så VI vill ha det

• Viffy

Ja tänk så olika vi tänker Tur det Min förlossningen var ju det bästa jag varit med om även om det tog tid och gjorde ont som FAN Men jag fick en sådan kick efteråt och gör med glädje om det. Det som jag däremot kan tycka ska bli jobbigt är att vara gravid och TJOCK. Speciellt den sista tiden är ju så jobbig, men det går ju över så

• Viffy

MammaMu76: Vad kul att ni fått nycklarna, men tråkigt att du inte kan vara här med oss så ofta

Vi ska inte på 6-månaderskontrollen förrän 29 september och då är ju Cindy nästan 7 månader men det fanns ingen tid tidigare.

• Viffy

Cindy har precis kommit på nåt nytt som man kan göra. Man kan ju resa sig upp på knä och fötter när man sitter i spjälsängen om man tar tag i kanten. Jättekul tyckte hon

• Viffy

Cindys mattider:

07.00 bröstmjölk

09.00 Gröt

11.00 bröstmjölk

13.00 Ev. någon matburk

Sedan ammas hon resten av dagen tills hon går och lägger sig vid 20.00-21-00
    Vi ska nog snart börja med välling en gång på kvällen innan hon sover. Har köpt hem vällingen från Nestlé som vi fick ett smakprov på med posten.

• Viffy

GRATTIS på 6-månadersdagen Leo önskar Cindy

Svar på tråden Marsmammor 2!!!