• Buz

Marsmammor 2!!!

Det finns barnsäkerhetsgrejer på både ÖB och Ikea till bra priser.
    När Lovisa skulle sova nu här på fm så blev hon arg när hennes pappa la ner henne men efter några min blev det tyst... skönt tänkte jag och gick in och kollade... då har hon somnat sittande med benen och överkroppen rakt fram... såg jätte kul ut. Jag la henne till rätta så nu sover hon förhoppningsvis en timme.
    Jag är fortfarande förkyld, det är lill loppan med, sååå trist. Vi har inte varit på babysim, babysång eller öppnis på jäättte länge.
    I morgon ska vi åka till svärmor och till min mans barn, de bor 50 mil bort. Vi har beslutat oss för att åka på kvällen, eftersom Lovisa inte heller gillar att åka bil, som Norah! Men det ska nog gå bra, så länge det inte bli snöstorm.
    Finns det någon från Jämtland här som vet hur vädret är???
    Ha en bra dag allihopa!

• Buz

Norahs mamma: Vi kanske ska ha en träff i Tönnebro, där passerar väl ni oxå??
    Idag ska vi iväg och kolla in restaurangen som vi ska köpa, det ska bli sååå spännande. Om allt flyter på så blir det övertagande till 1:a advent.

• Buz

Nu har vi åkt 100 mil i helgen och äntligen kommit hem och sovit gott i natt
    Lovisa tyckte inte det va kul att åka bil i torsdagskväll. Jag som trodde att det skulle gå bra att åka när hon skulle sova för natten, men tji. Hemresan gick bättre, hon var vaken i 30 mil, men glad och sen sov hon de sista 20 milen. Nu blir det ingen resa till farmor förrän till våren.
    Lovisa är fortfarande snorig, men hyfsat humör ändå. Hon har kämpar för att ställa sig upp mot möblerna men kommer inte längre än på knäna. Men hon är en baddare på att krypa fort! Idag ska vi fortsätta stöket runt vårt restaurangköp, jösses vad saker som ska fixas. Men det är roligt! Ha en bra dag!!

• Buz

Vem blir besökare nr 500 ?? Mitt räkneverk står på 499!!!

• Buz

Vi har oxå börjat söva Lovisa i famnen, eftersom hon hela tiden sätter sig upp i sängen om hon inte är riktigt gristrött
    Här blir det inga syskon... hon har ju fyra stora Men visst är det gosigt med en bäbis, men det går ju så fort...

• Buz

Nu blir jag förargad... får jag inte vara med, jag kanske är för gammal?? men jag skriver in mig ändå, trots min höga!! ålder.
    1969 Buz
    1970
    1971
    1972
    1973
    1974
    1975
    1976
    1977 HaJoMi
    1978
    1979
    1980
    1981
    1982
    1983
    1984
    1985

• Buz

Eller hur Jag tycker det är helt ok... jag är ju ändå en sladdis mamma. Min dotter tycker att jag är en ung mamma, hennes klasskompisars mammor är jääätte gamla säger hon, mellan 45-50 år. Så jag fortsätter att vara ung ett tag till

• Buz

Skönt att se att det finns några "gamlingar" till!! Men jag är ju äldst... så nu får ni lov att vara hövliga mot mig Ang dumlekakorna, vågar jag inte ens pröva att baka dem, de är säkert jätte goda så jag måste äta alla!! Jag hade dumle nojja ihelgen, satt i 100 mil och bara moffa kolor *mums
    Idag är det frost ute, riktigt mysigt. Vi ska till öppnis och träffa lite kompisar. Min kära man ligger på Akademiska och ska opererara sig idag, ni får skänka en tanke till oss. Lite nervöst är det, men op är enkel och förhoppningsvis kommer han hem i helgen.

• Buz

Nu är listan riktig igen

1969 Buz, Fläderblom
    1970
    1971 Selma71
    1972 Cricko
    1973 Gåsen
    1974
    1975 Sussi75
    1976 Mammamu76
    1977 HaJoMi
    1978 Nuttis, ellenyeep, miiha
    1979 Bebis2005, Jennsan, Fiffi M, Trolletp
    1980 20eMars
    1981
    1982 Norahs mamma
    1983 Leos mamma 05
    1984 Jefa, Viffy, Madelen84, saraseal
    1985 Pyret 8

• Buz

saraseal: ja, vi är gamla tanter, ifa jag men jag skulle nog aldrig skriva: fan vilka snorungar ni är. Eller hur? Även om du skojade och du tyckte nog du va roligt, så känner jag att det är helt ok att jag har självinsikt och tycker jag är gammal (ibland) men ålder är väl rätt relativt... mognad är en helt annan sak.

Svar på tråden Marsmammor 2!!!