• Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-06-01 20:11:52 följande:
    Lejån: På kappahl?
    Japp!
    längtar efter sommar & sol
  • Lejån
    Hallontårta skrev 2009-06-01 20:19:23 följande:
    Nice! Kanske får bli en tripp dit imorgon.
    Och hoppas att det finns ngt kvar.
    längtar efter sommar & sol
  • Yosa

Är det någon här som vet om Lindex har någon "vanlig" cardigan (till vuxen). Leter på deras sida men fattar ingte av hemsidan. Kommer bara runt o runt.

är ute efter en kort cardigan med knappar framtill svart eller brun.

• Lilaa

Hoppas skattepengarna kommer snart. Vill shoppa lite kläder till mig nu

• Tvillingmamma2007

Hallontårta:
    Såg blåa i strl 28 på mitt lindex häromdagen annars var det dåligt med de...

• Hallontårta

Ok, jag ska ha stl 21-22, men det kanske inte ens finns. Har hittat på nätet, men de är ju så dyra =(

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 20:45:48 följande:
    Hallontårta: Såg blåa i strl 28 på mitt lindex häromdagen annars var det dåligt med de...
  • Tvillingmamma2007
    Hallontårta skrev 2009-06-01 21:00:40 följande:
    Ok, jag ska ha stl 21-22, men det kanske inte ens finns. Har hittat på nätet, men de är ju så dyra =(
    ok jo de är ju expensive och jag vet inte vad Bamse börjar på. Ifjol köpte jag blåa och svarta på en marknad för 50 kr och de var helt ok ändå. Snart vimlar det väl av dem.
  • Hallontårta

Förra sommaren fanns de överallt. Egentligen tycker jag att de är fula ;> Men är de sköna så tror jag knappast att sonen bryr sig om de är snygga eller inte.

Tvillingmamma2007 skrev 2009-06-01 21:10:36 följande:
    ok jo de är ju expensive och jag vet inte vad Bamse börjar på. Ifjol köpte jag blåa och svarta på en marknad för 50 kr och de var helt ok ändå. Snart vimlar det väl av dem.
Svar på tråden För alla oss som gillar LINDEX - del 8