-
Jag håller med dig, så gör man inte!MRSVi skrev 2009-06-12 17:53:59 följande:Svärmor ringde strax innan jag skulle gå o hämta Anton, de ska ju komma upp i morgon... trodde jag, men de har bestämt sig för att komma redan i kväll, "vi går UT o äter, men du kan väl ringa när det passar att vi kommer över i morgon bitti". O jag som var alldeles ostressad innan är nu asirriterad, för jag tycker inte att man gör så. -
Jag har precis hunnit läsa ikapp. Och nu kom det besked från köket att middagen är klar, så jag får väl gå dit och peta i mig lite. Det blir för en gångs skull inte kyckling utan spaghetti och köttfärssås.
-
Mrs V: Vad skönt att du hann låsa luckan!
-
MRSVi skrev 2009-06-12 20:42:16 följande:Jepp. Hon fattade inte varför jag röt NOOO, BAD CAT!!! genom fönstret varje gång hon kom nära, samt fräste o viftade med naglarna på vad jag tyckte var kattvis.
-
Vädret har varit überruskigt idag. Regnet har vräkt ner och det har blåst halv storm. Gustav insisterade på att ha vantar på sig, när det var dags att gå till förskolan i morse. Det är svårt att tro att vi är nästan halvvägs in i juni. Det kändes mer som september-oktober.
-
Stackars Nelo!MRSVi skrev 2009-06-12 21:06:50 följande:Det var höstigt här häromdan... i dag har det varit strålande. Nelo var konstigt nog genomblöt om bakkroppen när hon kom med fågeln... jag gissar att någon tagit till vattenslangen.
-
Det låter härligt!S vali s skrev 2009-06-12 21:24:32 följande:Go kväll brudar Vi har haft en helt underbar dag och har precis sparkat iväg Anna, Magnus, Joakim & Johan in till Norrtälje för vidare party Magnus kompis Johan konstaterade att Anna har en supercool morsa och bonusfarsa
Hur är det med Linn? -
God morgon!
Här har vi varit vakna och uppe sedan klockan fem. Det var inte Gustav som vaknade först utan det var maken. Inte konstigt, eftersom han somnade redan vid niotiden i går kväll. Nu håller han på att göra sig i ordning inför en tur till Kristianstad. Sommarkursen han ska läsa på Kristianstad högskola börjar idag.
Gustav och jag tittar på "I drömmarnas trädgård". Det känns som om jag kan det utantill vid det här laget.
-

Grattis på födelsedagen, Kibell!
önskar
Katarina & Gustav

-
Idag mår jag nästan braKibell skrev 2009-06-13 08:07:10 följande:Tack så mycket Kazeer Hur mår du nu?
Hungrig är jag så att det skramlar i magen