Kärringmaffian del 13
Mats morbror har varit ute i vårt garage och jobbat hela dagen. Nu hänger våra vinterdäck på krokar på väggen och jag kan faktiskt köra in min bil.
Mats morbror har varit ute i vårt garage och jobbat hela dagen. Nu hänger våra vinterdäck på krokar på väggen och jag kan faktiskt köra in min bil.
Jag följde med Mats ut i trädgården för att ta del av hans storslagna femårsplaner ... friggebod, pool, badtunna och utbyggnad på huset
. Jag har en känsla av att han drog till ordentligt för att jag ska säga stopp och så kompromissar vi och så slutar det med att han får sin friggebod
Både pool och badtunna - storhetsvansinne
![]()
Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig. Det känns att jag bara sov fem timmar i natt.
God eftermiddag!
Strålande sol. Gustav har varit ute i trädgården större delen av förmiddagen och nu ligger han och sover. Jag frostar av frysen. Mats är och slänger skräp på återvinningscentralen.
Jag köpte en tub chokladsås igår. Åt vaniljglass med chokladsås. Det smkade konstigt. Nu vet jag varför. Det är banansmak på chokladsåsen - urk!
Mats ska sätta sig i bilen och åka och köpa riktig chokladsås UTAN banasmak ![]()