-
Det som står i kvällstidningarna om svininfluensan läser jag inte ens. Problemet uppstår, när folk sedan pratar vitt och brett om svininfluensan och jag vet inte varifrån de får sin fakta.S vali s skrev 2009-08-20 19:47:24 följande:Ja man måste tänka efter, i mitt fall går ju allt jag läser i kvällstidningarna bort på en gång -
God morgon!
Jag har vaknat, bytt blöja på Gustav, gett Gustav en bit knäckebröd (han ville ha det) och en mugg mjölk, landat i soffan.
Jag ligger i lä jämfört med Heisan...
-
Nu tänker jag svära! Fy fan, vad vidrigt äckligt det här jävla illamåendet är!

Jag har tillbringat förmiddagen med att baka äppelkaka och bröd - varvat med att "köra buss". Alldeles nyss har jag petat i mig lite rostbröd och nu har jag parkerat mig på soffan.
Klockan 15 ska jag hämta mina föräldrar vid tåget.
-
Här äts det kräftor just nu. Jag åt lite köttbullar, prinskorv och kyckling och sedan parkerade jag mig i soffan.
-
God morgon!
Det var ingen tvekan om att jag skulle gå upp idag. Gustav, som sov bredvid mig, vaknade och sa:
- Den.
Sedan gick han upp och gick fram till garderoben. Öppnade dörren och började leta. (Jag förstod att han letade efter min morgonrock, som hängde över sängens fotgavel, så jag pekade på den.) När Gustav fick syn på morgonrocken sken han upp:
- Där.
Han tog morgonrocken och sedan kom han på den öppna garderobsdörren.
- Tinna.
Och så stängde han den. Sedan kom han fram till mig.
- Ta bort.
Det var bara att ta bort täcket och gå upp och sätta på sig morgonrocken.

-
Vi hade en trevlig dag igår, trots att jag mådde pyton i stort sett hela dagen. På eftermiddagen kom mina föräldrar och när Mats morbror Bengt dök upp efter jobbet, var det dags att äta. Kräftorna tog upp den mesta platsen på bordet men ute i köket fanns det kyckling, köttbullar, prinskorv och västerbottenostpaj.
Jag åt lite och sedan följde jag resten av festligheterna från soffan.
-
Jag har röjt och plockat i köket efter gårdagens festligheter. Gustav satt vid köksbordet och spelade sitt spel på datorn under tiden. Nu tittar vi på Bamse. Mats sover fortfarande ... och lär nog fortsätta sova ett par timmar till ... minst

-
Jag håller på att bli tokig!!!!!!!!
Det är banne mig omöjligt att föra ett samtal med min svärmor. Hon vet allt bäst. Hon lyssnar inte. Hon vet bättre vad saker kostar, hur de ser ut, hur de fungerar ... även om hon inte ens var där och såg dem. Giv mig styrka!!!!!!!!
-
Kladdkaka låter gott!
Jag har en mumsig äppelkaka från igår i kylskåpet.
-
Jag måste se till att frysa in det som är över av äppelkakan. Jag gjorde den i en lånpanna, så det finns mycket av den. Men den är lätt att frysa i bitar.