-
Jag ska fundera på saken...Kibell skrev 2009-08-22 16:05:02 följande:Annars kan du ju alltid skicka resterna hit
-
modestyonly skrev 2009-08-22 23:01:11 följande:Finns en enkel lösning Räck luren till Mats när hon ringer!!
Problemet idag var att hon var här på besök. Men jag löste det hela genom att gå därifrån. Jag trodde att jag skulle spricka på ryggen. Nu har hon i alla fall åkt hem. -
God morgon!
I natt drömde jag att krokodilen, som vi har i trädgården, åt upp Saba
-
modestyonly skrev 2009-08-23 09:07:24 följande:Kanske ni borde ha tänkt på innan ni skaffade krokodil??
-
Tack detsamma!Caffreys skrev 2009-08-23 10:08:57 följande:God morgon!Ha en bra dag alla
-
God morgon!
modestyonly skrev 2009-08-23 22:12:42 följande:Så nu har jag tjänat en tusenlapp extra och det var lätt, vi hade en väldigt lugn kväll!!!
-
Jag har haft en produktiv förmiddag. Jag har dammsugat hela uterummet. Där var kilometervis med spindelväv och massor av döda insekter.
Köket är uppröjt efter helgens festligheter. Mats ordnade en improviserad gatufest i lördags kväll och den hölls i vår trädgård.
Jag har även hunnit med ett par maskiner tvätt. Gustav och jag har varit ute med Stella och vi har ätit lunch.
-
Det har blivit rejält varmt så här framåt sen eftermiddag. Jag har varit ute en timme med Stella och Gustav. Härlig sensommarvärme. Än så länge känns hösten ganska avlägsen.
-
God kväll!
Gustav är i säng. Två sagor blev det i kväll. Sedan var han nöjd och bad mig att lämna hans rum
Mats är i Oskarshamn och undervisar den här veckan. Jag pratade med honom för någon timme sedan och han mådde inte alls bra. Han kände sig alldeles genomtrött, kanske på väg att bli sjuk
-
Kibell: Det låter som en härlig dag.
Vi skulle ha åkt till IKEA (vi = jag, Gustav och min mamma) men det blev aldrig av. Mamma hade varit inne på deras hemsida för att titta efter de saker hon ville ha men de fanns inte där. Både hon och jag utgick ifrån att de nog har utgått ur sortimentet. Men det kanske finns saker på varuhusen som inte finns på hemsidan, eller...?