S vali s skrev 2009-09-05 18:47:59 följande:
Fasiken va gött det är att göra andra människor glad, det kan man leva länge på Linn o jag har bakat o donat idag och slutligen åkte vi över till våra kompisar med småfranska, källarfranska, grekiskt lantbröd, kolasnittar, chokladdoppade kokostoppar, brysselkex & äppel/tosca muffins, till de sistnämnda langade jag med en kelda vaniljvisp.Min kompis blev så glad att hon fick tårar i ögonen J som inte haft matlust alls på ett två veckor kunde inte motstå att ta ett brysselkex som f.ö är hennes favoritkakor Sen åkte Linn o jag in till Norrtälje och åt en storslagen middag på McDonalds När vi kom hem mötte Mysan oss och var så stolt så stolt, hon hade tagit med sig sitt första byte hem - en gräshoppa som hon ivrigt mumsade i sig
Det låter som en toppendag!
Vi har varit på MediaMarkt och Elgiganten för att titta på en TV till sovrummet. Inne på MM mådde jag pyton. Mina händer kändes domniga och plötsligt var det som om mitt vänstra synfält blev väldigt mycket mindre. Det var så skönt att komma ut i friska luften, när vi gick över till Elgiganten. Även om jag mådde bättre, när vi skulle åka hem, fick Mats sätta sig bakom ratten.
Till kvällsmat blev det våfflor.