Villa Nordåker skrev 2009-06-24 20:48:30 följande: Åhh, jag har fått gjort mkt.. inget jättespännande dock men huset har gått igenom en mkt grundlig och noggrann städning. ser inte fönsterrutorna längre för att det inte är nån skit på hihi.. sängen drogs ut och sängbottnarna upp.. ja, hela rasket du vet.. tror jag har fått nervösa ryck pga det med budgivningen av butiken..
Ja vårt hus skulle med behöva en grundlig rengöring, få se vad som hinns med under semerstern.
Villa Nordåker skrev 2009-06-25 13:30:03 följande: Vi har hemnes klädskåp i Matildas rum och är nöjda. Det känns stabilt och är snyggt tycker jag. smattochgotthoslina.blogspot.com/2009/03/mati...
Ja det är fint.
Men det som jag tänkte på är det som har ett räcke upptill, tror inte det säljs längre, hittar inte det på hemsidan iallafall. Jag har nämligen paxat ett på Blocket.
Lina,Kul att det gick med med fotograferingen. Missade vilken dag det var, men ser framemot bilder sen.Vi har skaffat en kattunge idag, så Malte (våran nuvarande katt)ska få en kompis. En liten tjej, men vad ska hon heta, någon som har ett förslag?Här är hon...www.familjeliv.se/hem/videli/gallery/phpclraj...
God morgon!Sitter och spanar lite på blocket och snubblar över detta SKÅP: www.blocket.se/blekinge/Diverse_mobler_billig...Tänker till barnens rum som förvaring av kläder eller leksaker. Vad tror ni är det ens idé att åka och titta?
Tack lina... Någon som vill ha ett slagbord BILLIGT. Jag har ett sånt här och det är såå fint och bra. Helt sjuk billigt, kommer inte ihåg vad jag betalade men många tusenlappar var det.www.blocket.se/stockholm/Slagbord_for_upp_til...
Jag vill!!!!
Men jag har 40mil till Stockholm, du har inte lust att köpa det åt mig så kan jag komma förbi på semestern och då samtigt gå husesyn hos dig.
Villa Nordåker skrev 2009-06-28 20:40:23 följande: Hihihi hade jag bott kvar i sthlm så kunde jag ha gjort det. Men nu har jag en bit dit...Men du är så välkommen förbi i alla fall på en fika