Inlägg från: Sagalin |Visa alla inlägg
  • Sagalin

Vitt lantliv - del 3

Videli skrev 2009-06-30 21:44:41 följande:
    Jaa men nu skulle jag vilja ha andra pinnstolar. Nu får det räcka med Leksandstolar...Skulle vilja hitta "Lilla Ålandstolar"
    Ja ombyte förnöjjer.

Då har du något nytt att leta efter på Blocket.
    Jag gillar också den typen av pinnstolar men jag har köpstopp på stolar, det känns som om vi har hur många som helst här hemma.
  • Sagalin
    Videli skrev 2009-07-01 20:17:00 följande:
    Lina,Vad mysigt ni har haft det idag. Ska Juha vara hemma länge nu?Ja det fanns i flera fäger, vita bla. Tror detta är någor exrta för det är inte Jysk´s vanliga handukar.
    Kronborg har jag på några rosa gästhanddukar, kvaliteten är riktigt bra.
    Jag behöver uppdatera våra handdukar lite. Jag såg att flera av våra har blivit fula.
  • Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-07-01 20:45:36 följande:
    Åh så ni är gulliga, tack för alla grattis. Jag och sambon slår ihop våra kalas med lilla Algots 1-årskalas :) I inredningsväg fick jag av sambon hela setet med 6 emaljköksredskap från Nigella Lawson och den söta handdrejade vitlöksrivaren från julias butik :)
    Fina presenter!

Vad skönt att kunna slå ihop kalasen.
  • Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-07-03 21:14:30 följande:
    Härligt för er med fungerande badrum. Jag håller med dig om att det är svårt att få tiden och orken att räcka till. Just nu längtar jag otroligt mycket efter att få börja jobba igen, det känns som jag är färdig med mammaledigheten nu
    När är det tänkt att du ska börja jobba igen?
  • Sagalin
    Anton2005 skrev 2009-07-03 21:31:12 följande:
    Algot skolas in på dagis 17 aug så jag börjar 1 sep :)Idag gick Anton på sommarlov så när jag hämtade honom på dagis såg jag plasten de gjort iordning till Algot...då kändes det nästa overkligt. Tiden går så snabbt
    Tiden går så fort. Ska Algot och Anton gå på samma avdelning?
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3