mage06 skrev 2009-07-04 18:38:09 följande:
Hej på er! Nu slänger jag mig bara in här. Migrän härjar i mitt huvud sen två dagar så jag orkar inte läsa tillbaka men jag har tittat in då och då Ser att ni pratar om dagis och de små i alla fall och här skall lilla S också börja snart Fy, det är så hemskt, hon kommer bara att vara drygt 15 månader då Storasyster älskar dagis och S tycker att det är jätteroligt när vi hälsar på så jag tror att det blir värst för mig. De kommer att gå på olika avdelningar men de är ute nästan jämt och då på samma gård. Så kommer de bara att gå till kl.14 så det är ok ändå...Hoppas det löser sig med koliken numberone! Jag har också hört om goda resultat med akupunktur!På inredningsfronten är det stiltje, jag tituleras numer sjukskriven så energin är inte på topp. Nu för tiden är väl sånt här så vanligt att jag faktiskt törs skriva det på ett sånt här forum, ni vet gå in i väggen, utbränd... ja, allt vad det nu kallas...Men jag knåpade ihop något till bloggen i alla fall
www.noamajahemma.blogspot.comOj, skickar en energikram och hoppas du snart ska må bättre igen.