Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

Videli skrev 2009-06-21 21:05:33 följande:
    Lina, Kan ta lite bilder om du vill se, men då blir det bara fulbilder inget piff... Tror du att det kommer se omålat ut om jag bara skrapar ovansidan... Tycker det är så fint att blanda. Julia och Fluffis har ju två bord om jag inte minns fel som är så.. Men springer ner och tar lite bilder, just för dig Så får jag se vad du tycker.
    Va snäll du är Jag kanske har helt fel.
  • LinaoMatilda

Vilka underbara möbler! Visst är det fint med den avskrapade ytan. JAg tror jag skulle måla iaf.

• LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-06-21 21:45:32 följande:
    Lina, Ja dom blir riktigt fina med lite upppiffning. Ja vi får se hur det blir med skänken, men helvit blir den inte. Men jag har lite att göra, men nu står allt på tork, så jag får ta en ny vända imorgon.
    Ja jag har lite möbler som står och väntar jag också. Har målat ett spegelbord jag fått nyss, så jag har färskt i minnet hur det är
  • LinaoMatilda

Videli: bord med spegel alltså. Kolla min blogg, inlägget från 17'e juni.

• LinaoMatilda

tack Videli! Jag som planerat det men pappa har snickrat.

• LinaoMatilda

GRATTIS till en andra underbart söt liten prinsessa Numberone!

Malin: Är det billigt? Här kostar de 5 euro normalpris.

• LinaoMatilda

Malin: ... jag menar att då de inte är så vanliga här så vet jag inte vilken prisklass de brukar ha

• LinaoMatilda

Mia: Ok, då borde jag köpa några extra då när det är så billigt Fin bild, gillar dom krukorna!

Anton: Oj vilket hus! Underbart! Även om det var lite fööör mycket väggord och pryttlar. Men huset och stället är ju underbart. Sa jag att jag tycker det är underbart?

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3