Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

Villa Nordåker skrev 2009-06-22 21:33:15 följande:

Ja det blir säkert billigast, men jag det svåra är att kunna sy ihop det med stoppningen. Jag har för mig Villa hemmet hade en beskrivning hur hon sydde ett överkast/täcke själv.
    villahemmet.blogspot.com/2008/11/quiltbeskrivning.html

Sugen på att pröva detta jag också.
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-06-22 21:57:44 följande:
    Hej Hopp, Åååå vad jag älskar sommaren, då rensar folk sina föråd och då kan man fynda. Idag har jag fyndat ett bord/skrivbord och en pianopall
    Kul med fynd! Är det loppisar du gått på?

Anton: Ja det är fint. Måste nog ta tag i det och sy ett jag också, eller försöka iaf
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2009-06-22 22:21:02 följande:
    ååå vad fint täcket från Villa hemmet, Lina, nää det är blocket, är verkligen periodare i mitt beroende. Anton, Ja bokskåpet är ett riktigt fynd, som blev jättefint i vitt. Fint hus du visade, men oj vad stressad jag blev att titta in, alldeles förmkt prylar för mig. Poolen passade inte in, vi står oxå och överväger att skaffa pool. Men är lite allergisk mot sådan. Men har barn som är vattendjur, skulle vara roligt att ha dom hemma inte oxå, så det kanske skulle lösa problemet.
    Här är en fin blogg, och de har pool. Kanske skulle vara rätt skönt med pool? Och jag tycker det kan vara fint också.
    mittlivplandet.blogspot.com/
  • LinaoMatilda

God morgon Malin!

Ja, det ser ut att bli en underbar dag. Och jag är ledig idag så det passar mig perfekt. Har en hel del att fixa ute. Ogräs måste jag också rensa.

Ha en bra dag!

• LinaoMatilda

Anton: Så gulligt! Det är klart man inte vill gå om man inte har rätt skor

Jag börjar bli riktigt nervös. Imorgon kommer de och fotar och jag tycker här ser ut som "hej kom och hjälp mig". Iiiiii!

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-23 07:36:12 följande:
    Vi har oxå pratat pool och jag skulle gärna ha det någon gång i framtiden. Jag och mwe var på underbara smultrongården i lördags och de har pool i trädgården som jag gillade. Vet inte om man kan se den i bloggen men hela stället är helt underbart så har ni vägarna förbi måste ni verkligen titta in där. smultrongarden.blogspot.com/
    Mysigt ställe. Poolen syns lite på en av deras reklambilder. Antar att det är den iaf
  • LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-23 08:18:50 följande:
    men du kanske kommer visa i bloggen :)
    ja det gör jag nog
  • LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-06-23 08:25:20 följande:

Lina, vad spännande! Jag tror inte det ser ut som "hej kom och hjälp mig" men man är alltid självkritisk. Anton, det måste vara en härlig känsla för lille Algot att kunna gå själv, även om det är med en gåvagn.
    Jo så är det ju. Men man vill ju att det ska se bättre ut än normalt när de ska fota.
  • LinaoMatilda

M i a skrev 2009-06-23 14:05:36 följande:

Anton - hihi, vad gulligt! Lina - det kommer gå jättebra och du som har det så fint!
    Tack sötis!
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3