Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vitt lantliv - del 3

Videli skrev 2009-06-23 21:40:51 följande:
    Lina, Hur har det gått idag med fotograferingen?
    Gulligt av dig att fråga, men den är imorgon och jag är nervöööös! Hittar hela tiden saker jag måste fixa. För en gångs skull är jag glad barnen vaknar tidigt så jag måste kliva upp, så hinner jag fixa imorgon också lite. Men i det stora hela är det klart.
  • LinaoMatilda

Tack alla! Det har varit en låååång dag. Fotografering från 9:00 till 18.30. Med lunch och fika, men även då lite fotografering. Jättekul har det varit! Så roligt att få foton tagna av proffs! Ska bli så roligt att se bilderna sen. Tjejerna var så trevliga också, så det gjorde ju det hela roligare. Och barnen var samarbetsvilliga för det mesta också

• LinaoMatilda

Ja klart ni ska få se bilderna! Får visa dom i bloggen sen när tidningen kommit ut, alltså nästa vår.

Numberone: Härligt att ni har det mysigt!

mammaninna: Hur går det med butiken? Lavendlehjärtan är ju en jättefin gåva!

• LinaoMatilda
    mammaninna skrev 2009-06-24 21:25:53 följande:
    det går inte så snabbt med butiken men å andra sidan la jag ett riktigt skambud så jag förstår att hon inte är så snabb att nappa på det.. jag är den enda som lagt ett bud och den har vart till salu i över en månad så att hon får nog räkna med att det är svårsålt i dessa tider. men jag vet ju att jag vill ha den! tror du det blir bra med hjärtanen..? kanske en handplockad bukett räcker oxå..?
    Spännande att vänta nu då! Slå in hjärtanen fint så blir de jättebra. Mycket personligare än en köpt blomma. En handplockad bukett är också trevligt.
  • LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-06-25 13:30:03 följande:

Visst var det någon här som hade Hemnes klädskåp (det med räcket)? Är ni nöjda? Har ni någon bild?
    Vi har hemnes klädskåp i Matildas rum och är nöjda. Det känns stabilt och är snyggt tycker jag. smattochgotthoslina.blogspot.com/2009/03/matildas-rum.html
  • LinaoMatilda

Villa Nordåker skrev 2009-06-25 19:38:02 följande:

Ja det är fint. Men det som jag tänkte på är det som har ett räcke upptill, tror inte det säljs längre, hittar inte det på hemsidan iallafall. Jag har nämligen paxat ett på Blocket.
    ah, ok Jag tänkte på klädstången

Videli: Sööööt!
    Ja fotograferingen var igår och det kommer i tidningen nästa vår. Det var en väldigt trevlig men låång dag. Ska bli spännande att se bilderna!
  • LinaoMatilda

Hej på er!

Har haft en härlig dag med barnen hos min mamma som precis flyttat.

Numberone: Åå jag känner också igen mig med koliken. Och mjölkfri mat hjälpte oss också. Kanske du skulle pröva sluta äta mjölkprotein (inte laktos alltså utan mjölkprodukter helt och hållet). Hoppas det löser sig!

Anton: Låter som en mysig runda med loppis. Fina saker i bloggen.

• LinaoMatilda
    Anton2005 skrev 2009-06-28 20:04:45 följande:
    Hi hi måste bara berätta för jag tycker det är så gulligt....jag och äldsta sonen som är 3 år satt och tittade på Hedvig & Jags blogg där det fanns likadant inslagspapper som vi köpt till Algots presenter, då säger Anton "titta mamma hon har lagt in Algots presenter på sin blogg" hi hi, 3 år och vet redan vad blogg är. De kan så mycket de där små
    hihi så gulligt! Det är bra att lära dom i tid

Videli: Fint i bloggen!
  • LinaoMatilda
    Rosesarered skrev 2009-06-28 15:04:20 följande:
    Undrar om någon vet hur man desinficerar glasflaskor? Har köpt sådana där fina flaskor med "svamp"-kork på.
    Nu först såg jag ditt inlägg. Går det att koka dom?
  • LinaoMatilda

Nu har jag äntligen fått upp bilder på tvättställningen i min blogg. Den jag pratade om här för lääänge sen redan Samma som pysselsyster gjort.

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3