• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jag följer tråden i tystnad, har så förbaskat ont i huvudet...
    Måste bara vänta tills min inspelning av "Casanova" är klar så jag kan sova..

• beadis

Friends and Family Pay Their Respect To Michael Jackson.

• beadis

kan bara tipsa er att knappa in på hollywood.tv

där finns det en massa paparazzi klipp, om det är ngn som vill se

• KikiBoo

Morsning korsning..

Ska svepa mitt kaffe sen gå ut o gå. Mitt nya liv börjar idag, haha!!

Brooke skrev 2009-08-09 23:03:55 följande:
    Får dock bli nästa månad när jag har kommit hem från Mallis :P hehe.. Men nää nu ska jag lägga mig i sängen har så ont i ryggen. ska kolla på ett avsnitt av Beverly Hills 90210.. :P
    Skönt med Malls. Åker du med familjen?
    Såååå avis är jag inte, haha!! Säkert apvarmt där. Jag pallar inte värmen..
    Syrran min kom hem från Grekland igår. VIll att hon ska komma hit NU. Jag har fått en klänning{#lang_emotions_dreamer}
    Har ont i min rygg med. För två mnader sen ca så gick jag till en naprapat.Det var verkligen behövligt. Han sa åt mig att stretcha 2ggr om dan i 20 sek. Tror ni jag gjort efter naprapaten. Nääh just de. Så nu är vi tillbaks på noll igen.
    Gjorde lite pilates imorse. Kändes skönt..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-10 00:04:27 följande:
    kan bara tipsa er att knappa in på hollywood.tvdär finns det en massa paparazzi klipp, om det är ngn som vill se
    Som man ser på Youtube? Annars var jag helt fel
  • mona83

Fanns när dom "kom" med kistan. Visst hade dom en fejk bil oxå som körde då?
    Dom visade en vit minibuss liknande bil som dom trodde att kistan kunde vara i.

• mona83

Åh jag undrar hur man ska kunna "hälsa" på Mj sen, var ju ett högt staket runt

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson