• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Brooke skrev 2009-08-10 11:47:58 följande:
    Nej Michael Jacksons Underbara värld. Jag trodde dock det var den. men ikke då.. VILL HA DEN! Har inte fått nått svar av dem som jag köpte moonwalk .. :(
    jag väntar oxå på moonwalk...beställde den 11juli
  • beadis
    Brooke skrev 2009-08-10 12:00:24 följande:
    Tror jag beställde i den vevan oxå.. Skit störande.. Nä nu måste jag iväg.. Ska plugga på bilskolan.. Puss på er alla. Ses senare..
    hej hej

plugga på du
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-10 10:45:54 följande:
    Finns sjukhuvuden som är helt besatta. Fans har jue tagit sina liv så varför inte plundra den..  Hoppas då verkligen inte det. Får ont i magen bara jag tänker på de..
    ja tyvärr tror jag att det kommer att hända som du sa det finns så många sjukhuvuden så , finns nog människor som som tom skulle kunna ta hans skelett,för att det är Michaels ,jag får rysningar när jag tänker på allt de skulle kunna göra mot Michael i sin grav . Jag tror den hade behövt vara belägen nånstans där den är bemannad  dygnet runt .
  • Rååsa Smurfen
    kardemummakrydda skrev 2009-08-10 11:35:03 följande:
    Läskigt att dem plockat ut hans hjärna....Varför gjorde dem det? För att han hade en särsild begåvning som ingen annan?
    nej så var det inte ,det var för att säkerthets ställa dödsorsaken
  • Bevabus

Goder morgon!

Fick en klump i halsen när jag läste att MJ var begraven nu. Blev rätt ledsen för nu är det officiellt att han är borta. Men samtidigt blev jag glad över hur diskreta familjen var med det.

Nu tänker jag på Paris, Prince och Blanket också...
    Vad dem fick gå igenom i Torsdags. Se sin pappas kista begravas åh vad jag lider med dem...

• Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-10 10:08:34 följande:
    haha nee, du får stanna hemma.. Ska ju fira min födelsedag där borta =) Men nu när man har läst om bombattentatet på Mallis så börjar jag få onda aningar om att dem kommer säga att man inte får åka dit :'(
    en tjej i en annan tråd hade sin lillebror där ,samma dag de kom så var det en bomb och panik och den dagen de skulle hem  var det okså nån bomb 
    Men avråder väl inte för att åka dit ,men jag hade inte gjort det.
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-10 12:11:02 följande:
    Goder morgon!Fick en klump i halsen när jag läste att MJ var begraven nu. Blev rätt ledsen för nu är det officiellt att han är borta. Men samtidigt blev jag glad över hur diskreta familjen var med det.Nu tänker jag på Paris, Prince och Blanket också...Vad dem fick gå igenom i Torsdags. Se sin pappas kista begravas åh vad jag lider med dem...
    Ja det är skönt att han få vila i frid  nu ,men att de lyckades helt utan paparazzi ,det är jag imponerad av ,fast det återstå att se hur väl de lyckats ...
  • Bevabus

Ja precis! Jag är väldigt imponerad. Jag hoppas bara att folk låter hans grav vara ifred och inte försöker hitta den, vore så elakt emot familjen. Liksom, låt han vila i frid. Hur värdefullt är det att besöka hans grav egentligen när man tänker efter? Det viktigaste var väl när han levde tycker jag. Graven är ju bara en sten och personen ligger under den.
    Jag hade inte åkt ända till USA bara för gravens skull. I så fall ska man ju kunna få en guidad tur på Neverland också, känns lite värdelöst annars. Jag ser hellre att han får vila där i lugn och ro
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:19:52 följande:

Ja det är skönt att han få vila i frid  nu ,men att de lyckades helt utan paparazzi ,det är jag imponerad av ,fast det återstå att se hur väl de lyckats ...
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-10 12:30:23 följande:
    Ja precis! Jag är väldigt imponerad. Jag hoppas bara att folk låter hans grav vara ifred och inte försöker hitta den, vore så elakt emot familjen. Liksom, låt han vila i frid. Hur värdefullt är det att besöka hans grav egentligen när man tänker efter? Det viktigaste var väl när han levde tycker jag. Graven är ju bara en sten och personen ligger under den.Jag hade inte åkt ända till USA bara för gravens skull. I så fall ska man ju kunna få en guidad tur på Neverland också, känns lite värdelöst annars. Jag ser hellre att han får vila där i lugn och ro Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:19:52 följande:
    ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven  och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder  som sägs  visa var han är bergavd ...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson